星期三, 9月 04, 2013

知音何需山盟誓


自從雅虎BLOG宣佈關閉之後,人人的情緒多少都受到

影響。大家都沒心情寫BLOG及回言了。是的,天下

沒不散的筵席,每一件事的發生,都會帶來一定的改變

。而在這種大遷徙的時刻,蜓相信,在每一個人的心中

,自有一個親疏的分別。隨緣吧!有緣的千里也能相聚

,無緣的對面也不相識~~蜓貫徹始終的是「惜蜓者珍

之,不惜蜓者隨他去。」

24 則留言:

  1. 個blog越來越靚,咁宜家妳心情有冇平伏番啲呢?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我心情未平伏呀喂.............
      氹一氹我先啦唔該.............

      刪除
    2. 我係枝仔呀喂喂喂 !!!!!!!!!!!!!!!!

      刪除
  2. EEE,,回不到你下面啵。。。
    你BLOG都好靚呀,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇問題!留到!^^
      快D整埋頭像啦!!哈!

      刪除
    2. 嘻嘻,,甘係唔整住啦,,,,,,,,,,,

      刪除
    3. 等我哋搵倒張靚相先整得唔得啫啫啫 ??????
      我想整番張靚靚古典美人呀喂喂 喂.................
      包保客似雲來啫.................
      hehehehehehehe...............

      刪除
    4. 知道啦,,回家未,,,

      刪除
  3. 可能新blog功能唔多清楚,搞到都冇乜心機.我整來整去都出唔到個回覆,淨係可以留言.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一時時啵,,,,,,,,,,,有時又OK..

      刪除
    2. 島先生早晨..............上班沒有,,,,,,,

      刪除
    3. 島先生島先生...............
      我係枝仔呀..........
      好耐無見啦..........
      哈哈哈哈哈..........

      刪除
  4. 回覆
    1. Grandmum,,午安...我都去了你那,,我暫時不留言啦,,見諒........

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】