星期六, 4月 29, 2017

~離騷哀曲訴紅塵~


樓亭水榭,低喃琴語,遺落在指尖的思念,隨風飄散~~

4 則留言:

  1. 君魂歸來正深春,臥聽春曲眠在樽。

    回覆刪除
  2. Love Me Again
    ( 再次愛我 )
    Like the Spring lasts for ever,
    像春天一樣的永恆,
    Or lovers are always together,
    或如愛侶時常一起 ,
    My heart would feel the same,
    我的心會感受同樣,
    If you could love me again .
    如你可再次愛我,

    Like the sunbeams held in the hand,
    像我手中的陽光一樣 ,
    Or the sound of an angles' band,
    或如天使的奏樂,
    My heart will feel the same,
    我的心會感受同樣 ,
    If you could love me again .
    如你可再次愛我 o

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】