星期二, 12月 30, 2014

「致昨天、致明天」

31 則留言:

  1. 傻蜓子,明天才是2014年最後一天.....哈哈

    回覆刪除
  2. 我覺得生命唔要重複囉!駡人的話不要重複,就算讚人嘅話都盡量唔重複啦!咁先至係開創生命之路嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講的話好岩,好有哲理,謝謝。。

      刪除
    2. Janejane的確點破了我....原來讚人的說話也應避免重複,但我卻經常如此....雖然出於真心,但礙於才疏學淺,遣詞用字總是離不開“勁”、“超勁”...之類。而每每看到雅文美圖,又總愛讚嘆兩句,然是乎我的讚美又顯得一文不值.....。相信來年我也要好好反省檢討了...。

      刪除
    3. 文字的推敲,帶動思考不同的角度。

      刪除
    4. 我講的,都是對自己的座佑銘,亦是師長輩的訓言,從來唔勉強別人,而生命餘下時間不多,用來實踐夢想才是自愛的。

      刪除
  3. 關關難過關關過,已經習慣了,大家今天不是好好生活嗎?

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 多謝火姐姐,大家一樣,明天會更好!

      刪除
  5. 明天會更好 , 希望2015 年大家更好 !

    回覆刪除
  6. 舊的不去,新的怎會來,送走2014後,會迎來充滿希望的2015.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉係囉,,新的一年,新的開始............

      刪除
  7. 亞女。。。
    呢張相邊個嚟架???
    唔係(我)仲會係邊個啫???
    哈。。。
    咁熟口面嘅???
    喺邊個blog見過呢???
    呵呵。。。
    你偷人相。。。
    報警拉你。。。
    告我吖笨!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..網上圖片黎架,,你鍾意攞去囉,麻鬼煩..............

      刪除
  8. 蜓子:
    祝您新年快樂!身體健康!!掃走舊塵埃迎接更快樂的新年!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝東朗.........說得好,送走舊塵埃,,迎接更快樂一年來.........

      刪除
  9. 總有崎嶇道路, 也有荊棘滿途, 從經歷中體驗和成長! 新年進步!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道了..KEY...我會從經歷中變得更優秀的..........

      蜓祝福你.....

      刪除
  10. 有心唔怕遲,今日都係拜年時,祝,蜓子自然成章,更加醉美...

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,,,,,,,,有心不怕遲,,文字美如詩...

      刪除
  11. 蜓蜓 , 新年到 , 新年快樂 , 身體健康 , 諸事如意 , 今年會更好 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝一粟呀,,,,,,,,大家甘話,,,,,,,,

      刪除
  12. 重溫此篇,覺得蜓長大了!^0^

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】