星期五, 12月 19, 2014

~文章一大偷~

20 則留言:

  1. 真話你,,,「手寫美麗、嘴裡污穢」!

    你要世界和平???但..你阿爸枝仔 (即係你自己化身) 唔想個blog和平!!!

    好!!!我哋會成全你、你所有嘅化身!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。。
      Chun Man Dicky Ma又係蜓子。。。
      連我枝仔都係蜓子???
      你有無儍得咁交關呀???
      你早排先話我係Dicky Ma。。。
      原來係咁解。。。
      你做BC Ben.....乜鬼嘢Max同你咩。。。
      3幾個人同人化身。。。
      呢單嘢我都未篤你出嚟。。。
      你咁也就惡人先告狀囉。。。
      叻。。。
      點呀???
      我就出咗你2篇文了。。。
      日日過嚟睇又唔出聲嘅???
      走嚟呢無玩???
      奉陪???
      儍儍哋。。。
      得鬼閒同你啲賊精玩咩。。。
      我要全世界知你係賊之嘛。。。
      你要玩???
      我偏唔玩呀。。。
      亞女。。。
      封blog。。。
      呵呵…

      刪除
    2. 事實在眼前!!!你呢個化身..講咁多乜廢話呀???!!!

      好呀~~咁就快快D封blog啦,,,你、你嘅化身!!!喺呢度份乜正經!!!你應該係~~假正經先啱!!!

      刪除
    3. 呀~~仲有!我都要全世界知你、你嘅化身係假正經,,,仲知乜都假,,,包括人格!!!

      刪除
    4. 哈哈。。。
      封blog。。。
      睇吓你吖。。。
      開心到吖。。。
      試吓你嘅反應咋。。。
      封blog???
      無人比你屈就唔好啦。。。
      下話。。。
      想無人知你偷嘢呀???
      儍儍哋。。。
      有邊個唔識我枝仔呀???
      同一人???
      無腦。。。
      枉你仲話係蜓子7年嘅忠實fans。。。
      唉。。。
      連呢啲都要講大話。。。
      無計。。。
      死性唔會改。。。
      狗~真係改不了食屎!!!

      刪除
    5. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    6. 嘩!你呢個化身個口特別臭!!!所以..咪話你呢個蜓子blog咪係假正經囉!!!

      咪住~~我幾時話開心呀???呢度封blog,,,其實..我不知幾唔開心架!!!

      刪除
  2. 蜓賊婆,蜓淫婆,五+幾勾老婆婆,
    淫得多,作得多,氹得淫棍笑呵呵。

    呢D可能都係我BC抄古人嘅詩,因為你都係遺臭萬年落嚟嘅淫精!

    回覆刪除
  3. 蜓賊婆,蜓淫婆,五+幾勾老婆婆,
    淫得多,作得多,氹得淫棍笑呵呵。

    呢D可能都係我BC抄古人嘅詩,因為你都係遺臭萬年落嚟嘅淫精!

    回覆刪除
  4. 蜓子早晨,,續一續:
    得之非偶遇,,全憑真心意..
    書中有大志,,笑它窗外雨..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我來續一續 :

      笑 (她) 娼外乳,淫蜓最鐘意!
      呢句啱佢D!

      刪除
  5. 我而家唔再要個blog同你世界和平,我要你個Blog永世玩完!

    回覆刪除
  6. Ma亦時時檢討,
    不竟知識來自書本,
    希望是啟發而不是"偷"!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蜓婆,知嘛!你就係俾古詩書啟發咗你去 “偷” 情!
      Ma Grand 真係教曉你唔少嘢喎!

      刪除
  7. 世界和平???
    你想世界和平???
    玩到咁大而家嚟同我講和平???
    咩呀。。。
    比人知道咗你無料到。。。
    全部嘢係偷返嚟再屈蜓子。。。
    而家再想轉移目標呀???
    想人唔記得你係賊呀???
    話你知吖。。。
    你一日偷圖再post上嚟。。。
    我就一日都會放你嘅post出嚟比人知你偷嘢。。。
    唔好以為蝦人屈人唔駛還囉!!!
    除非你知錯能改啦。。。
    再唔係嘅。。。
    咪整封道歉信囉。。。
    我受架喎。。。

    回覆刪除
  8. 人誰無「過」,只是有人不知錯~~

    我BC就喺呢度答你: 重複犯錯咪就係你個老蜓婆囉!

    回覆刪除
  9. 你所謂嘅化身blog (枝仔) 去指我妒忌???蜒子個樣、身材???蜒子個文采???蜒子個風格甚至人格???唔好講笑啦,,,我真想嘔!!!

    回覆刪除
  10. 講笑???
    你又話啲相又100%係你自己影。。。
    點知原來偷返嚟就當係自己嘅作品。。。
    咁都仲要死撐???
    你又話自己好有文采好有深度。。。
    點知又係偷返嚟嘅。。。
    都仍要死撐。。。
    OK。。。
    你都話過你嘅blog頭相係你本人。。。
    係你27歲靚靚嘅QQ吖嘛。。。
    係你個BC影吖嘛。。。
    唔好話我知你都仲夠胆認係囉。。。
    你而家驚到2個死人blog都封埋啦。。。
    仲嘈乜吖???
    咪鬼死出嚟獻世啦唔該。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似係你而家死出嚟獻世先係喎!
      我老婆一早話 :「我影嘅相100%係出於自己手!」你呢個低能白痴到而家都仲未睇得明,仲死唔斷氣咁講!好心啦!你獻醜不如藏拙!
      至於QQ Blog封面靚靚相真係我影喎,你吹吖!
      如果你喜歡嘅,我幫你影張車頭相俾你囉!唔通仲要你個蜓子化身再喺網上偷張古裝黑白美女圖俾你用咩!
      至於我老婆27歲,靚樣都係俾我欣賞啫,唔使喺平台上同你或者其他人交代卦!
      總之有佢嘅真人相就證明我地無呃人,你揾唔到只係證明你無本事!
      我地封 Blog?Blog還有……...但我地而家係要全情投入玩謝老蜓婆!

      刪除
  11. 唔係自己寫既又有乜意思呢?

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】