星期五, 8月 19, 2016

「貓奴」










11 則留言:

  1. 點解你個男神唔露一露面呀?真係咁高不可攀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...給囉.不是高不可攀,,是比蜓嬌慣..............

      刪除
    2. 咁至係加嘛,既然介紹貓奴,又怎可以收收埋埋唔出貓?

      刪除
  2. 哈哈,好少做「奴」做得這樣心甘情願的...

    回覆刪除
  3. 哈哈!貓星人真大的魅力!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係架,即使個個傷痕累累.......哈哈..

      刪除
  4. Eeee....以我的觀察,似乎是貓似主人形喎!....蜓子所描述的Duffy表現,咁似我對蜓子的感覺既?....Wakaka...
    (希望蜓子不會找人把我殺頭,從此教我消失就好....:))

    回覆刪除
    回覆
    1. 又笑死我了,,好多人都這樣說。

      蜓子那會找人出頭,,蜓自己動手痛快些....哈哈.

      刪除
  5. 考場的貓比較受歡迎,,,出貓。

    回覆刪除
  6. 嘩嘩,終於可以一睹「蜓子的貓樣」了!對不起,應該是蜓子的貓,的樣,哈哈!

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】