星期三, 6月 01, 2016

「男神」



19 則留言:

  1. 人與寵物唯一共通點就是...........條命生得好是非常重要的.....he.....:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,說得太好了,正是我的體會,.完全是這樣的.

      刪除
  2. 點解唔擺張Duffy的玉照上來讓大家也欣賞吓這位男神?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,,這是我用手機拍的,,,技術不太好,,沒能把蜓「男神」的韻味拍出來,,真失敗~~

      刪除
  3. 果然儀表出眾 , 英俊不凡 ,
    你一有時間一定抱實佢同摸佢啦 ,
    不過同佢親吻就最好吾好啦 , 哈哈 !

    回覆刪除
  4. 蜓子……
    Ma Grand用手機看你的文章有點困難!
    是你家寶貝貓咪,是吧,超型!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀,它那領帶就是上次在日本貫的,戴上超型呢。

      刪除
    2. 帶點傲氣的貓咪,我喜歡!

      刪除
  5. 回覆
    1. 多謝,我準備番工,見佢跳上梳發上,好看,馬上拍下的。 

      刪除
    2. iphone 6 plus D相係靚D架,而我的只是6,所以質素亦差一點點.....:)

      刪除
    3. 係啵、為什麼我拍的每一張照片都像動的一樣、是我手震嗎?

      刪除
  6. 有時跟動物交朋友,比人類還要真!

    回覆刪除
  7. 噢,原來男神係佢,靚仔!眼睛好犀利喎。

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】