星期五, 11月 11, 2016

「恐慌」


6 則留言:

  1. 匯豐和英鎊有密切關係 , 特朗普勝出 , 匯豐就升 , 而英鎊亦升了不小 ,
    英鎊兌港幣每升 0.1 元 , 我便多了數萬元 , 所以我亦得益 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 銀行股果日大部分都,我仲買左有渣打,佢升得比匯豐銀行更多。

      刪除
  2. 回覆
    1. 趁年輕,有機會有能力就搵多D,積穀防饑嘛。。

      刪除
  3. 唉,我就恐慌到損失了幾百(元)呀,,,幸好不是損失幾百(萬)...哈哈....我也樂了半天呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你傻,我知你買左咩股的。。。

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】