星期四, 9月 17, 2015

旅情(三)小插曲

20 則留言:

  1. 枝簽咁靈 , 係咪話你升職加薪 , d 吾好既事好快遠離你 , 哈哈 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,果一刻相信,人在做,天在看......

      刪除
  2. 小姐!您要開估架!即係乜乜上上籤?上上籤又寫乜乜呢?.......。至於那位帶路男士,您中問了他是日本人嗎?還是中國的留學生?因為中國人在日本也很多,而有教養的中國人也是令人欣賞的.....。說到富士山,您看不到沒關係,您的機會多著呢!我這次渡假,卻在富士山周遭附近影了數百張富士山景,就遲些由我來幫您分享吧!...... :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你拍得好靚呀.....快點寫啦........

      問了,是日本人.

      刪除
  3. 哈哈!!那後生仔可能見妳咁靚至咁熱情,假如我遇上可毋咁幸運 。

    回覆刪除
  4. 出門遇貴人,好事頻臨!其實被引路的事我也遇過,不過當年是在大陸湖南長沙,也是一位青年,夜色中走過幾個街,一直引領我回到酒店門前為止,直至今天我仍念念不忘。

    回覆刪除
  5. 恭喜蜓子求得上上籤!
    又外出遇善人,真是愉快之至!

    回覆刪除
  6. 講咗咁耐,一張相都冇嘅?咪玩啦....等得好心急呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 未整相,,,得閒先,,,我工作太忙了......2個月以來,第一次星期天休息....

      刪除
  7. 開心遊東灜,
    步履沒有停,
    吃喝兼玩樂,
    還遇好青年.....得閒再去玩!

    回覆刪除
  8. 靈簽求得上上簽,必定龍虎風雲會。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯,,事業如日中天....愈來愈.順利,,,

      刪除
  9. 好心有好報,
    貴人随時到 。
    宣揚美與善,
    幸福到終老 。

    回覆刪除
  10. 好幸運啊! 有時我覺得好人帶好事到身邊, 兩者都是上天安排!

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】