星期六, 10月 19, 2013

我手寫我心


從寫blog至今,蜓一直保持著手寫我心,現在雅

虎下了逐客令,再看著這Video,心中
頓然感慨萬千,

這即將與大家分別之際,蜓在這裡衷心祝大家在各

域裡更加如意,今後的生活也更加開心愉快!

彼此各
自各精彩,愿世界充滿愛!!!



16 則留言:

  1. 喺呢度霸返個第一先先先...........

    回覆刪除
  2. 亞女,今次雅虎真係逐客啦!!!!!
    我呢幾日入唔到雅虎,話冇我呢個客!
    好彩我個後花園仲响度,好彩我仲可以
    响呢度留言話妳知!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓,,點解會甘既??我見你呢2 日無黎睇我,仲以為媽媽離家出走唔要我TIM...............
      唔緊要啦...雅虎都就執了..........

      刪除
    2. 點解????
      需要解釋咩咩咩?????

      刪除
    3. 亞女,我離家出走一定揾埋妳吓!呵呵!
      雅虎應該俾唔到解釋我架啦!

      刪除
    4. 望病虎..死左都唔知,,,,,,,,,,

      刪除
  3. 回覆
    1. 謝謝,,阮老師,,蜓還沒搬呀,,,,,,,,,,,

      刪除
  4. hi,TT的BLOG好活躍呀!三日不見,刮目了,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,,才不,還望你多多來呢,,,,可以嗎

      刪除
  5. 蜓蜓,來看你,這裡感覺好多了吧!子卉在摸索中,以不變感萬變!

    回覆刪除
  6. 以前熱鬧啲,見有好多人都退出咗冇再寫.

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】