星期四, 10月 31, 2013

說花談情之~【鬱金香】


46 則留言:

  1. 不得了,蜓子要飲酒,會唔會發酒癲打人吖...

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心啦..............
      一定唔會............
      佢只會不醒人事囉囉囉....................

      刪除
  2. 酒杯是舉高了~只可惜人就暈咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 嚟.............
      飲杯............(舉高杯酒)
      講完之後就暈咗 ????????

      刪除
    2. 哈哈哈..............
      咁就啱啦..............
      快啲開多幾支比佢聞吓啦啦啦...................

      刪除
    3. 你圬地傻.......我先唔聞

      刪除
  3. 想起鬱金香總是想起陽光明睸, 有朝氣喎 ^^

    回覆刪除
  4. 留番隻腳印先.......
    蜓子....我來啦 !

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 火姐姐...........
      你同佢乾杯?????
      唔好呀..............
      飲完佢會醉架架架...............

      刪除
  6. 信任???
    和諧???
    喜悅???
    乜~~~~~~
    呢個世界上仲有架咩咩咩?????????

    回覆刪除
  7. 鬱金香有多種顏色,我獨愛紫色。
    鬱金香含有「愛的化身」之意:
    在古歐洲,有一個美麗的姑娘,同時受到三位英俊的騎士愛慕追求,
    一位送她皇冠;一位送她寶劍;一位送她黃金。
    少女非常發愁,不知應如何抉擇,因三位男士都如此優秀!

    她只好向花神求助。
    花神把她化成鬱金香,而皇冠變為花蕾,寶劍變成葉子,黃金變成球根,
    她就這樣同時接受了三位騎士的愛情!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係一個凄美既故事!
      我相信果三個騎士如果知道佢哋既愛
      會令少女化成花的話,佢哋會選擇放手!
      最後果三個騎士就只會心存自責!
      而少女.....得到的.....只是因愛而出的心意和自責!

      刪除
    2. 蠢囉囉囉...........................

      刪除
  8. 我知蜓子唔飲酒,所以杯枝仔頂咗去啦,
    但我都好少飲,所以枝仔妳幫我頂埋佢啦!
    番橋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛客氣...........
      無問題無問題.............
      多多都頂得倒呀.................
      嚟啦 ~~~~~~~~~~~~~~~

      刪除
  9. 又要飲酒?可否以水代酒?

    回覆刪除
  10. 蜓子,讓我們舉杯暢飲,祝友誼永固.

    回覆刪除
  11. Ting Tze,
    來,干一杯!
    友誼萬歲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好,,,,再幹一杯,,早晨上,,,MA GRAND,,,,,

      刪除
  12. 蜓子你好嗎? 起初不認得你:P 美麗的BLOG , 古色古香 , 清秀的中國風!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯,還不錯,,,,謝謝,,,,,,,,,
      我找不到你的門口呀,,

      刪除
  13. 鬱金香好靚呀,年年花展都係主角

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】