星期日, 10月 27, 2013

~相逢應笑宴蜻蜓~


不管紅塵世俗的生活有什麼樣的變遷、任何的打擊,淡

然面對是一種超脫的胸襟,雖帶有多少的遺憾、傷感,

然而這傷感並不會妨礙自己去重新開始,因此這是一種

自然的告別和懂得取捨的放棄,遺憾因傷感而更美麗!


生活因變遷會更豐盛!!!



29 則留言:

  1. 失去的遺憾是會難忘有傷感 , 但有新的開始才會有新的突破 , 我信明天一切會更好和更豐盛 ,
    祝蜓子搬 blog 後生活更豐盛 , 順順利利更開心 , 客似雲來瀏覽妳的文章 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,希望如你所講一樣。

      刪除
    2. 蜓子 , 好吾捨得今日以後冇得在 Yahoo blog 留言 , 所以今曰心情吾太好 ,
      相信好多 blog 友都係一樣 , 今曰心情都係難捨難離 !

      刪除
  2. 其實照字面解........係咪即係食蜻蜓? :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。你敢唔敢食呢,,,,,

      刪除
    2. 咁又唔係啵,島兄,俗語話「大宴親朋」即係請親戚朋友大擦一餐,咁「宴蜻蜓」即係請蜻蜓大擦一餐啦.... 預埋我啵.... :p

      刪除
    3. 係喎,搞錯咗係蜻蜓宴添 :P

      刪除
    4. 哈哈。。島先生,Peace說得對呀。

      刪除
  3. 不求天下人皆知,
    祗願前路有知已

    回覆刪除
  4. 生活因變遷更豐盛, 真吃得開呢!
    你卜佈景比前更有詩意更靚啊!
    我網址: http://yani-cubicle.blogspot.hk

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,說易做難呀,,,,,,謝謝。這就去看你,

      刪除
  5. 世事皆變幻,縱然要習慣,唯留一片真,穿梭迷霧間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 世事皆變幻,好壞無得揀。唯予闊胸襟,安渡一切欄。

      刪除
  6. 今日正式喬遷?恭喜!恭喜!一切從新開始....

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀,,我中午12點半開始備份,不過到現場還沒完。

      刪除
  7. 亞女...........
    我都已經做咗唯讀了.............
    不過都唔知係乜嚟架.............
    是鬼旦啦...............
    總之以後要嚟呢度見面喺咪呢?????
    我唔担保日日都識得走入嚟架喎............
    見倒就見啦.............
    再見!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,,點解我爸甘蠢架,,,

      刪除
    2. 其實我也覺得很難走入google blog......

      刪除
    3. 呵呵呵............
      好彩唔係得我一個人蠢晒啫啫啫.....................

      刪除
  8. 早晨,Ting Tze!
    昨天正式搬過來了...一切如意!

    回覆刪除
  9. 生活變得更豐盛...真好!
    午安,Ting Tze!

    回覆刪除
  10. 蜓子,如果有缘和你相逢,我定必宴蜻蜓.

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】