星期三, 10月 30, 2013

~眾裡尋他~


        雅虎BLOG今天之後會正式全面進入唯讀了,博海中我們是擦身而過?還是能再續博緣?當然是看每個人自己的心!老土的還是那句:你要走,我不送你;你來,蜓就無任歡迎,不用眾裡尋他,因為朋友就在咫尺~~~

43 則留言:

  1. 蜓子 , 早晨 , 今天 Yahoo blog 仍未進入維讀狀態 , 我仍可去 blog 友的 blog 留言 , 亦可以修改
    自己 bblog 的內容 , 會不會好像 2011 年 11 月升blog -樣延期呢 ?
    就算路多得很 , 只要選擇一條光明的路 , 我們都在等候妳 , 歡迎妳 , 請放心前行 。

    回覆刪除
  2. 我嚟啦啦啦!蜓子,有咗呢度,大家就可以相聚啦,但.....咳咳....最好妳可以幫枝仔關咗個驗證碼先.....=.=
    妳要尋覓的人,一定在前方等妳!加油!
    怕揾路?.....咳咳....google map 幫到妳!呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,,,,,快些幫佢關了那個驗證碼,仲有, 幫佢校啱日子, 佢可能用緊美國日子, 現在顯示29號, 不是30號, 幫佢轉去香港區....

      刪除
    2. 咳咳.............
      佢連地圖都唔識睇..........
      算把啦啦啦.................

      刪除
    3. 搞好哂啦,,,,,,,,真係叻,,自己都忍不住讚下自己先,,,,,,,,,,,三位大人早晨好,,,,,,,,,,

      刪除
    4. 傻!!哈哈!
      早晨,大家快啲食晏啦!

      刪除
    5. 我岩岩食,,你食左啦......

      刪除
    6. 哈!食完啦,就快開工囉!!

      刪除
    7. 我仲食緊..................

      刪除
    8. 我今早又sick leave, 剛剛返回公司, 咳到我死, 嗚嗚嗚嗚.......
      係呀, 我連地圖也看不懂, google map 幫吾到我......

      刪除
    9. 9 點啦........
      蔚藍你瞓咗未呀?????
      病咗成個禮拜了............
      你睇住喎..............
      知道嘛 ??????

      刪除
    10. 我預備瞓啦,明天再去覆診。咳嗽。。。手尾

      刪除
  3. 午安,Ting Tze!
    舊blog真的進入唯讀了!
    在這兒重新開始....真好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是,一切重新開始了............早上好,MA GRAND,

      刪除
  4. 要完的也留不住,就由它去吧,完結才有新開始.

    回覆刪除
  5. 人生中最悲哀的莫过于,放弃了,结束了,爱却还在, 心却还在想念着.....

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 多謝你,,,,,,,,,,抱抱先,,,,,,

      刪除
    2. 嚟嚟嚟..............
      等 auntie 代你抱抱吓................

      刪除
  7. 沒有緣份,就算找到也徒勞....

    回覆刪除
    回覆
    1. 就是,,,,,,,,,是看有沒有心,,,,,,,,,,,

      刪除
  8. 蜓蜓,天下無不散筵席,新平台又相見,祝你有美好新開始,生活幸福愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 火姐姐,,大家甘話,,,,,,,,,,,,新的地方...新的生活.............

      刪除
  9. 尋尋覓覓無可得...兜兜轉轉卻在側。

    回覆刪除
    回覆
    1. 博去博來博還在,,只看是否用心載

      刪除
  10. 留個言先先先先先............................

    回覆刪除
  11. 蜓子,我們可以繼續在這新平台交流,又可以繼續欣賞你的詩詞大作.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,,,,,,,大家甘話啦....我一樣可以分享你的旅遊見聞

      刪除
  12. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  13. Hi, 妳好! 不用找了, 自動送上門.

    專誠補送妳喜歡聽的 Moonlight Flower, 請欣賞.
    [ http://tinkauchi.blogspot.hk/2013/11/moonlight-flower.html ]

    祝週末愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,,不錯呀,,,,,,,,,,,,也祝你週日愉快,

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】