星期一, 10月 21, 2013

把自己禁錮在文字裡


11 則留言:

  1. 蜓妹子:我仍舊感覺到你的傲氣,我欣賞!欣賞你的執著!
    請繼續,堅持你的我行我素。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,,有咩??謝謝你欣賞。。

      刪除
  2. 其實我不覺蜓子被禁錮在文字裡,反是文字經由蜓子的一雙手一枝筆而得到生命,得到柔情!是妳,把它們解放了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係我就好想禁錮佢囉囉囉............

      刪除
    2. 枝仔!禁錮佢仲要養埋佢,妳諗清楚喎!呵呵!

      刪除
  3. 你寫的怎可以算是垃圾呢.

    回覆刪除
  4. 文字一絲不掛好 , 堅持啦 , 但又吾使困住自己在文字的高牆厚壁中既 , 自由自在寫就得啦 !

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】