星期二, 1月 19, 2016

「蜓子廚房」

24 則留言:

  1. 我冇得食嘅......嗚嗚.....

    回覆刪除
    回覆
    1. Peace好似喊喎,你仲話好味,哈哈!

      刪除
    2. 唉!佢都冇乜同情心嘅,我流哂口水,有得睇冇得食,佢仲話好好味嚟打擊我.............

      刪除
    3. 笑死我啦,JANEJANE,我就係專登講架,等PEACE心思思想食嘛,用心良苦架。

      刪除
  2. 美女廚房真要強,
    久違重操又何妨,
    賣相似模亦似樣,
    可惜無福來分享。
    -好想吃呀!
      

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝一粟,我真的想開蜓子廚房,可太忙了.

      刪除
    2. 美女廚房哪敢當?
      久違只因工作忙。
      多謝捧場又欣賞,
      蜓子感激衷心講。

      刪除
  3. 我每周起碼要下廚三次,但只有自己讚自己...:(..但蜓子偶而下廚卻人人大讚!...超勁!...:)

    回覆刪除
  4. 秀色可餐,有讚冇彈!如果有得揀,食餃子唔食白飯!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 唔係好似,係真係好好味架,,,,好耐唔見,可好?

      刪除
  6. 煮婦是為喜歡的人下功夫,
    看著大家如此捧蜓子場,
    蜓子忙得快慰異常,讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是,看到吃的人開心,其實,煮的人會更開心.....

      刪除
  7. Yeah,入得廚房,出得廳堂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,謝謝火姐姐.........

      刪除
    2. Stella , 吾止架 , 蜓爸爸仲返工都係 50 歲多些 , 吾使蜓子養家 ,
      而且蜓子位高權重 , 一人之下 , 萬人之上 ......, 哈哈 !

      刪除
  8. 蜓子洗手包餃子,
    豈只是作詩?了不起,給讚啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,,謝謝MA GRAND。。

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】