星期三, 3月 04, 2015

~鬧元宵~


在古代的元宵佳期,猜燈謎是最熱鬧的一個環節,而文人墨客讚美元宵花燈的詩詞更多不勝數,充滿了詩意和浪漫。今天:但願蜓寄予您們的祝福,詩詞也能讓您們永遠是百讀不膩,千看不厭!!!

16 則留言:

  1. 回覆
    1. Yes!....開估確是No.1.......Yeh!!!!!!!!!!! :)

      刪除
    2. 哈哈...我一開博,就估到是你...仲叻

      刪除
  2. 不如出啲燈謎大家玩吓啦 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 島兄!要自己出迷自己猜架!.......我就是自己出迷,“Who is No.1”,我猜是翔流,然後自己一按,確定迷底真的是........he.......明未?

      刪除
  3. 元宵,元宵,
    才子佳人文采互動慶今宵....

    回覆刪除
    回覆
    1. 是,,很多動人的愛情就是這晚發生的........

      刪除
  4. 喔!!!!!!咁都俾翔流猜到喎!真係唔抵姐!唔好俾獎品佢姐!

    回覆刪除
  5. 元宵燈謎:你估我第幾呢?
    我估應該是第六吧.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.....我估中咗,真係第六.....蜓子有乜獎品?

      刪除
    2. Peace!...您真係好鬼醒........hahaha..............

      刪除
    3. 你們倆個都很醒,.我喜歡.....

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】