星期三, 12月 16, 2015

~綠野花冠紅玫瑰~



只想簡單寫首詩,給你,給自己!!

17 則留言:

  1. 大大朵紅玫瑰的裙好靚 !
    只想簡單的回應 , 給你 , 給我 !
    哈哈 !

    回覆刪除

  2. 回頭一笑意盈盈
    款擺羅裙曳娉婷
    紅服紅唇紅似酒
    深濃淺淡總關情

    回覆刪除
    回覆
    1. 長袖舞娉婷,
      花開綴繁星。
      人映花色美,
      無聲勝有聲。

      刪除
    2. 花開綴繁星,
      月下立婷婷;
      不懼嬋娟遠,
      飛星趕兼程。

      刪除
  3. 這位小姐樣子很一般啊!何不Post蜓子相片,包保人人讚美女...咭咭...:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 翔流,乜咁直接架....攞完相會唔會攞埋電話號碼?.... p:

      刪除
    2. 真弊!比 Peace睇通哂添!.....:)

      刪除
    3. Eeeeee.....看清楚其實我冇問喎!...Peace!咪屈我啦!...:)


      刪除
    4. 哈哈....冇直接問,好婉轉囉....成功咗啦!

      刪除
  4. 好呀,紅唇烈焰,花嬌人妙,她在叢中笑...

    回覆刪除
  5. 想起舊日一首歌...
    玫瑰玫瑰我愛你,
    花中長刺具霸氣,
    盛放花兒確實美.

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】