星期一, 12月 02, 2013

「血.緣」


54 則留言:

  1. 傻!這樣暈了是會醒來的,只是.....妳弟弟就會俾妳嚇c了!!哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是呀,,從電視看到,無論遇到什麼事都會說...不要睡,不要睡,,,,,,,嘩,,,好大件事架,,,,,,,,,,
      是,,當時弟弟面都青了,一直在我身邊...........

      刪除
    2. 哈哈!咁証明妳既危機意識真係......十分高!好彩有妳弟弟在旁,如果唔係真係唔知會點!

      刪除
    3. 哈哈..又係真,,平時我咩都依賴人,一到緊急,沒人幫的關頭,,,我又好鬼OK架,,,,,,,,

      刪除
    4. 唉.............
      呢個女呢...............
      真係...........
      真係...........
      能人所不能啊啊啊..................

      刪除
    5. 哈哈。係唔係頂唔順呢??

      刪除
    6. 吓?!咁仲有乜呀!枝仔!
      上次“迷失的電話“同今次“小蜓飛刀“都好利害啦!!唔通仲有心囗碎大石?!

      刪除
    7. 哈哈..............
      合作無間都係咁話啦............
      唔講得比你知架............
      我會比你個女殺我滅口架架架................

      刪除
    8. 哈哈。。。仲要係X殺,

      刪除
    9. 咳咳............
      咳添............

      刪除
    10. 枝仔!人終龜一c,c都要c得有義意,妳就講出嚟啦,我都叫做睇過幾集蘚文峰既“峰山水起“,亞女啲X殺我應該識化解,枝仔妳就放心講啦,有乜事我幫妳擋吓!

      刪除
    11. X 殺你都識得化解?????
      勁呀呀呀呀呀呀呀!!!!!!!!!!
      but...............
      我都係唔可以講架...................
      無品架.....................................

      刪除
  2. 亞女!乜唔見枝仔,唔見蔚藍....今日好靜呀!
    大家都冬眠緊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉....佢地一個二個唔要我地LA...............陰公豬囉,,,,,,,

      刪除
    2. 我喺度.............
      未死得.............
      不過係忙啫.............
      忙乜?????
      唔知喎喎喎.............

      刪除
    3. 係囉係囉...................

      刪除
  3. 咁高難度 , 簡直想吾到咁都可以用菜刀切到腳趾頭 , 仲以為有人耍雜技
    用腳趾頭箝住把菜刀切送添 , 哈哈 !
    妳咁冷靜都要讚妳處事不驚 , 母女情 , 母子情都是最偉大的 。

    回覆刪除
  4. 小姐!您真誇張!看了,我簡直想..............暈低....。hahaha........

    回覆刪除
    回覆
    1. 翔流...............
      佢一啲都唔誇張.............
      再誇張啲的事都會有呢呢呢...............

      刪除
    2. 哈哈~笑死,爸爸講得岩。
      翔流,是我一邊切肉一邊開爐做滷水雞翼,手一拖就把刀由上至下直接切到腳趾頭上,更巧的是,平常我在家是穿拖鞋的,偏偏這天沒穿,不然,一點事都沒有,,,,,,,,

      刪除
    3. 翔流看了只想暈低?點解唔係想C.........

      刪除
    4. 因為翔流都好驚血..............
      哈哈.............

      刪除
    5. 翔流...........
      我哋講得啱唔啱呀??????????????

      刪除
  5. 亞女..............
    下次再係咁.............
    你唔駛驚.................
    乜都唔駛做...............
    只要打個電話比我就得架啦...............
    打比我做乜?????/
    哈哈................
    幫你call白車.............
    hahahahahahhahahaha.................

    回覆刪除
    回覆
    1. EEE,,,打得比你不如我直接打999。。
      不過我細佬當時真係有提議,不過我話睇下點先,,

      刪除
    2. 我明既,枝仔係驚妳接通咗之後,
      又失驚無神咁走咗去........枝仔真係用心良苦囉!

      刪除
    3. 唔係呀..............
      我係知佢只記得我個電話號碼而唔記得報案中心的電話號碼咋咋咋....................

      刪除
    4. 頂,,,,,激死。

      刪除
    5. 哦................
      你講粗口..............
      報警拉你................

      刪除
    6. 亞女!係囉!“激死“呢句粗囗唔可以講架!只係講“頂“好啦!

      刪除
    7. 聽倒未呀?????
      記住聽媽媽話啦............
      知嘛?????????????
      乖啲啦 !!!!!!!!!!!!!

      刪除
  6. 我而家食緊嘢..............
    食完我就出街架啦.............
    今晚應該都唔得閒打電話比你架啦..............
    你唔好又鬼殺咁嘈呀吓吓吓..............

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家返咗嚟啦.............
      哈哈..............

      刪除
    2. 今天不回家。。。。

      刪除
    3. 錯............
      係昨天不回家.............
      哈哈...............

      刪除
  7. 嘩....蜓大姐,唔係嘛,少少損傷又要被子又要枕頭,使唔使全身麻醉呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,大哥,人地怕血嘛。

      刪除
    2. peace ...........
      你再講多 2 講............
      佢應該要 call 黑車添呀.................

      刪除
    3. 哈哈。。大吉利是。。

      刪除
    4. 我係想講 黑色 的 G4 車呀呀呀.....................
      包保你去到急症室唔駛等架架架.....................

      刪除
  8. 如果止唔到血, 真係會暈低, 保重啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩止到,我已經交帶細佬,如何止不到就叫白車

      刪除
  9. 我以為Ting Tze發夢...怎會切到腳趾?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你看我回翔流,,當時真的只嚇死我,,,

      刪除
  10. 回覆
    1. 咩姐,人地島先生讚我嘛,,

      刪除
    2. 佢唔了解你啫............
      唉..............................

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】