星期一, 12月 09, 2013

【長城短說】


32 則留言:

  1. 亞女妳睇咗啲乜呀?
    令妳體會到長城既壯麗同偉大!
    但當然......當中還包含了很多的淚水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....我睇媽媽得架啦.............

      刪除
    2. 咳咳....妳小心妳爸爸唔放過妳,
      蒸十低菊花蒸肉飯俾妳食!!

      刪除
    3. 哈哈..............
      廿底啦.............
      十底都唔夠呀真係.............
      我呷醋...........
      我發爛渣.............

      刪除
  2. 回覆
    1. 翔兄,佢係食咗罐長城牌罐頭,所以一時感觸........!

      刪除
    2. 哈哈。。翔流,你睇下。。呢個咪係我媽媽囉,甘.................傻////

      刪除
    3. Sorry! 我卻感覺他可愛呢!....hehe....

      刪除
    4. 嘻嘻,,大家都可愛。

      刪除
    5. 咳咳............
      可愛............
      乜可愛嗰個唔係我咩?????
      哈哈哈..............

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲咩刪左佢喎,,,,,,,,,,,,,,快D比番我,,,哭呀,,,,,,,

      刪除
    2. 佢留錯位置囉!睇吓上面個留言跟呢個只差兩分鐘,即係搬上樓上後就掃除呢度。

      刪除
    3. 哈!janejane果然好醒!冇錯!

      刪除
    4. 唔理,都唔比刪,,我要,我要番。哈哈。(講笑的)

      刪除
    5. 唔知..........
      唔理...........
      唔得............
      唔可以................
      我唔係講笑的...........
      hehehehehehe..............

      刪除
  4. 我到過長城喇!但我依然不是好漢???相信要去韓國走一轉!

    回覆刪除
  5. 午安,Ting Tze!
    一直想做好漢!
    想起舟車勞頓的苦況,瞬間又鼓不起勇氣...

    回覆刪除
    回覆
    1. 也真的舟車勞頓。。。。。早晨,,MA GRAND

      刪除
  6. 好多遊客的長城,已經唔係原汁原味喇!不過去睇吓山勢險峻,都可以想象古時建築長城的無名英雄的艱辛。

    回覆刪除
  7. 唔........蜓子,我可以驕傲咁同你講,我做過幾次好漢啦....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。那蜓就叫你一聲。。PEACE好漢

      刪除
  8. Victoria , Nice tyo talk to you here for I am now in UK again .
    Yes , Chinese are great people !
    A good example is you -Tingtze who could write fantastic poems and articles . Haha !

    回覆刪除
  9. 蜓子,有機會一定要登長城.

    回覆刪除
  10. 嗰次去長城有個當地人講,不到長城非好漢,到了長城就遺憾,又幾鬼順口 :P

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】