星期三, 12月 18, 2013

~櫻花紛飛時~


明朝于若瀛的詩「三月雨聲細,櫻花疑杏花」,
生動地描寫了櫻花的美麗,蜓也願像櫻花一樣,永遠只為你綻放~


37 則留言:

  1. Very good article !
    Hoping that one day your dream comes true !

    回覆刪除
  2. 咳咳。。。
    咁你快啲嫁啦。。。
    只等你的一聲~YES!!!
    亞邊個邊個就會即刻買機票架啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 枝仔,啲飛派哂啦,有幾百人等佢say yes 喎!

      刪除
    2. 咁你可收到那$$$$$$$$$$$$$$$$$$. 可以養我啦.........哈哈

      刪除
    3. 係呀,山頂位都4嚿,fans位$1500,除咗最尾果一行,最尾果個位係山頂位,全部都係fans位.....呵呵....等一陣蜓子上台講一個yes字,就可以收工去食聖誕大餐,盛番果啲就入落枝仔基金!
      蜓子,講一個yes字得架啦,唔好唔小心講埋 I do 呀!

      刪除
    4. 回爸爸,,,,,,又岩既,,,,,,,,,,,,,,,尉藍都無錯

      哈哈,,,,,,,,,,媽媽,,,,,,,,都OK,,,,,,,,,

      刪除
  3. 漫天櫻花感覺浪漫!如果蜓像櫻花,那便是迷人可愛的櫻花了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..我成日都講自己咩都像架啦,,,,,,

      刪除
  4. 櫻花樹下!此時此刻!很美!很美!
    如果蜓出書,要把此篇收錄呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,,一定唔少得,,,,,,,,,,,,,,這篇詩,圖你收貨嗎??是不是蜓子出品,必屬佳品呢??

      刪除
    2. 當然收貨!果然係蜓子出品,必屬佳品!^^

      刪除
  5. 願望唔難達成,香港都有櫻花的 :P

    回覆刪除
  6. 蜓子,我也喜歡樱花,我的願望是明年四月去日本京都影櫻花.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀,,你影多D,,給大家分享,,,,,,,,

      刪除
  7. 我就幫您倆拍照,題 C.......^_^ :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩。。。好呀,。我不用請攝影師啦。。。。

      刪除
    2. 我做花女拉裙尾得唔得呀???
      翔流要影埋我架喎。。。

      刪除
  8. 櫻花如雨下,
    纒綿說情話,
    千言與萬語,
    非君蜓不嫁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃昏好,蜓子........
      吃晚餐未?

      刪除
    2. 櫻花如雨下,
      美麗似幅畫。
      與君山盟誓,
      情路不分岔。
      晚上好,MA GRAND。。

      刪除
  9. 我上次看是四月在東京御苑,也是好喜愛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是6年前看的。。。。。。。漂亮

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】