星期三, 12月 11, 2013

~攀登~


謝謝大家的關心,蜓沒事的,
因為相信
生活中是沒有跨不過的檻的!

34 則留言:

  1. 好 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    今次我唔留個 ~ 妖 字啦...................

    回覆刪除
  2. 好 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!x100000000000...

    回覆刪除
  3. 唔.....................呢篇好似樣,我好鍾意,我呢次冇位再去修改.....hahaha........

    回覆刪除
  4. 係囉,人生就係咁架啦‧‧‧‧你以為康莊大道,卻忽然遇上高山擋路;你以為風和日麗,卻忽然橫風橫雨;信我,只要平時有準備、遇事不驚慌、處事要積極,甚麼困難都可以解決。

    回覆刪除
  5. Congratulations , my dear friend , you finally understand and succeed !

    回覆刪除
  6. 很欣賞你最後個句!真的!沒有跨不過的欄!

    回覆刪除
    回覆
    1. 攞黎鼓勵自己架,,不過都堅信是這樣,,,,,,,

      刪除
  7. 叻女!能認定自己的路,勇敢向前行,做得好呀!希望風雨過後,心傷漸走,苦澀變淡之後,蜓能嚐到甘甜豐滿的果實!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁.....嚟.....一齊大聲叫:
      “蜓子加油“!
      “亞女加油“!
      “菊花蒸肉餅加油“!........閃!

      刪除
    2. 閃咁快做咩呀??????
      食埋底菊花肉餅先啦啦啦...............

      刪除
  8. 蜓子姑娘風情好!專程來請安。別來無恙乎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說曾在我的博誌中留言,我亦沒有看到。奇怪。不打緊啦。以後請多寫。

      刪除
  9. 問君何所思? 何所憶?我為你心碎、流淚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝。放心。。會過去的。

      刪除
    2. 天氣涼,蜓著禦寒衣服不夠,"失暖"(!戀)啫。冇事嘅!

      刪除
  10. 恭喜!
    蜓子又征服了一個山峰!

    回覆刪除
  11. 世上無難事,只要敢登攀。借名人詩句以贈。祝安。

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】