星期六, 12月 28, 2013

**聖誕思**

牽念的一顆心種在雲霄上
飛呀!飛
帶著我對你的愛
飛到你的心空

27 則留言:

  1. 聖誕先嚟思???
    無心肝呀你!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. cheeeee......Gucci!您真係好鬼黑人憎!.....但又次次令我笑 C......

      刪除
    2. 聖誔先嚟思都總好過聖誔先嚟C....

      刪除
    3. 翔流。。。
      我乞人憎就係人都知架啦。。。
      乜你唔知架咩???
      peace。。。
      聖誕要 C 架咩???
      咁一年咪要死一次囉。。。

      刪除
    4. 嘻嘻..死又好,C也好,,都來樂一樂............

      刪除
  2. Haha , no need to wait but call him to come .
    Then you two will be hands in hands , heart to heart
    and walking together .

    回覆刪除
  3. 聖誕節過咗喇!等出年啦....

    回覆刪除
  4. 照片令我諗起上海灘的馮程程、許文強,很有風采的照片。

    回覆刪除
  5. 聖誔到人多的地方走走看看都不怕冷, 還覺得很熱閙温暖呢! ^^

    回覆刪除
  6. 心飛得太高,睇唔到啦,飛攰咗就嚟井邊歇吓腳.

    回覆刪除
    回覆
    1. 去井邊開 party 嗎???
      我又要去呀。。。

      刪除
  7. 每逢佳節總是思!
    憶起往日甜蜜事...
    祝福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佳節陪思親,千語複千尋....
      謝謝....

      刪除
  8. 牽念隨風飛揚,
    上天垂憐情長...
    週日好,Ting Tze!

    回覆刪除
    回覆
    1. 牽念天上飛...將我心願寄...
      晚上好.....MA GRAND.......

      刪除
  9. 亞女,今個假期過得開心嘛?
    希望妳所思的人,就在前面等著妳出現!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算開心的.............嘻嘻,,,多謝媽媽.................

      刪除
  10. 這篇又使我想起.....Eason Chan Lonely Christmas.....

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】