星期六, 12月 14, 2013

~相思鳥~


相思鳥,了相思,何日相思了??

49 則留言:

  1. 有冇兩隻相纏的蜻蜓呢?

    回覆刪除
  2. 哈哈⋯係囉,小蜓蜓,我都想知^_^

    回覆刪除
  3. 剛在圖書館看見一張宣傳海報,是全港詩詞創作比賽,你也試試啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. BOBO。謝謝告之,其實我已參加2年了,一次詞,一次詩,哈哈,當然是配跑啦,蜓這些只適合玩玩而已,只是一嚐參與的滋味,這就夠了。

      刪除
  4. 雅女生~~何日相思了!
    俗女人~~相思何時了!

    回覆刪除
  5. 早晨,蜓子.......
    昨晚去送別母親,離開時下者雨,
    有點淒風苦雨的瑟縮...
    聽外子分析...老人家應是到了無可戀的地步了,
    油盡燈沽,...離開前一天只是得感冒入院,次天心臟衰竭,幾經搶救已反魂乏術..

    回覆刪除
    回覆
    1. MA GRAND 週日好~
      嗯,冷,配合下著雨,再遇母親的事,的確會有這感覺,你要好好保重,節哀順變,時間會讓不捨,悲痛過去的。

      刪除
    2. Grandma.............
      枝仔愛你.............
      給你個抱抱吖..............

      刪除
  6. 下雨了,相思鳥在家簷下寄相思!

    回覆刪除
    回覆
    1. 停雨鳥..................
      可以唔駛記相思鳥嗎..................

      刪除
    2. 下完又再停鳥鳥鳥.............

      刪除
    3. 聽日下完就會停囉囉囉....................

      刪除
    4. 明天會更好,,我知.........

      刪除
  7. 相思既苦又浪漫, 總有相見的期盼, 比單思強.

    回覆刪除
  8. 相思這個名起得真好.很有詩意.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉..唔知邊個諗既...........

      刪除
    2. 咳咳................
      你老豆我諗架架架...............

      刪除
    3. 甘叻??我唔知既,,,,,,,,,,

      刪除
    4. 你知幾多嘢吖.....................

      刪除
  9. 相思鳥?少年時見過.....後來大過了,也見過雙屍了,兩條咸魚並排瞓係度......到了現在,只學懂單C...即係比人笑我係又想 C,唔係又想 C.....,遲D 我會加快學埋雙 C 的,CC.........。

    回覆刪除
    回覆
    1. CC唔夠架,做每一件事之前要懂得三C呀....

      刪除
    2. 嘩...........你們2位大哥..甘多C字,,看不明呀,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
  10. 亞女...............
    你呢個字體唔靚............
    硬掘掘............
    無啲美感...........
    改過改過..............
    我返到屋企啦啦啦...............

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得好清楚既感覺啵,,,,,,,,,,,,,,,,,一陣試下轉

      刪除
    2. 好啲啲咁啦啦啦..................

      刪除
  11. 雙C? 成日都有架啦,經常出依貓都會CC比老細嘅........

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..係囉,係囉...你今日出左未................

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】