星期二, 12月 03, 2013

煙雨斜陽.....


在墨的港灣,我用記憶將痴情刻畫,天青色等著煙雨,

而你在等著誰??笛聲吹散了斜陽,留下一絲幽雅~~



40 則留言:

  1. 在墨的港灣....响邊架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.........在墨水出產地,,,,,,,,,,,,

      刪除
    2. 在禁區內的文錦渡......................
      嗰度好 ~ ~ ~ 墨 架 !!!!!!!

      刪除
    3. 唔係黑咩,,,,,,,,

      刪除
    4. 咁我要襯返你那 ~ 在 墨 的港灣吖嘛嘛嘛................

      刪除
    5. 墨的港灣就是蜓的故鄉,蜓的所在!
      枝仔,其實文錦渡禁區外.....都唔係好好多架咋!墨的梧桐河!

      刪除
    6. cheeeeeeeeee..................每次看 Gucci 的回應,我總是笑個不停.....唉!.都不知是她高手?還是我低能?....總之次次都笑 C......。

      刪除
    7. 爸爸答。。。。。。。。

      刪除
    8. Vincent............
      墨的梧桐河?????
      咁我點去河底搵返你呀?????
      蜓子的故鄉係 ~ 奶 !!!!
      唔係墨...........
      雖然佢滿肚墨水...........
      但係佢白雪雪架喎喎喎............
      翔流呀翔流...................
      睇到枝仔寫回應的人.............
      就知道枝仔係低能架啦.........
      所以...低能嗰個又點會係你呢??????
      你咁鍾意笑............
      其實你先係高手啊啊啊.................

      刪除
    9. 唉.....................媽媽你話呀,我點會有甘既老豆,,,,,,,,,,

      刪除
    10. 衰女包.................
      好難為你呀家陣??????
      唔准諗 ~ 即刻答 ~~~~~~~~~~~~~

      刪除
  2. 唔想翻工就不必翻咁就好喇 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 島先生............
      咁你咪唔好返囉.............
      hehe.............

      刪除
    2. 係囉係囉,唔番囉,

      刪除
    3. 唔番?唔番工邊有錢買鏡頭呀!
      係眯呀?島sir!

      刪除
  3. 菊花開 , 菊花殘 !
    獨倚欄邉 , 往事回首 ,
    此情問天 。


    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 今次終於考到妳啦 !
      菊花開 , 菊花殘 , 都是和妳的 : [ 留不住 , 不必留 ] 一樣留不住的意思 。

      刪除
    2. 其實我的 [ 菊花開 , 菊花殘 ] 是出自李白 [ 長想思 ] : [ 鞠花開 , 鞠花殘 ] 。
      鞠與菊同字 。

      刪除
  4. 近兩個星期都是睛天,沒有煙雨,只有斜陽,少了幾分浪漫,多了幾分雀躍,恨不得每日都看到碧海藍天青山白雲野花芳草小鳥蟲魚....

    回覆刪除
  5. 蜓子,你有冇繼續搬blog呀?

    回覆刪除
  6. 唉!蜓子妹妹!.....卿才三十,何以文字仿似四、五十呢?........。其實愛與情是一生的追逐,無論是擁有了或是失去的,都是要充滿陽光的....,因為未擁有,就會有動力...。失去了,就會有更佳在前的盼望...。卿本佳人,慢慢去享受那份詩一般美的愛與情的追逐吧!.....嘗試化紅塵為樂土....化墨灣為清澈海灘....煙雨過後是嬌陽(不是天青色等煙雨呀!)不要問君在等誰?假若此君是正斗的,他一定是在等您啦!笛聲吹奏在斜陽較好,因為可以享受萬千般的浪漫與幽雅!...........hehe......明冇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,,看了你這一篇感蜓肺腑的留言,,先謝謝。我當然明白了,,,,這也正是我一直追求和正在做的。只是蜓喜歡用這樣的文筆去抒發,去描寫。。。。。。。。

      刪除
    2. 如果你同我傾過2次計,,你一定會說我別笑太多的。。。。。。。。。。

      刪除
    3. 翔流........
      你的卿已年過半百鳥鳥鳥............
      哈哈哈...........
      仲係一個只識得笑的半百呢 !!!!!!!!!!!!!

      刪除
    4. 死得你咁易?????
      叫一聲你好同我起身啦吓..............
      如果唔係我就同你做人工呼吸架啦啦啦...............

      刪除
  7. 煙雨斜陽,心意飛揚,
    風住塵香,人比花強...

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫的好,MA GRAND。。
      煙雨斜陽,杏園飄香。

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】