星期三, 12月 04, 2013

「舞詩弄詞」


51 則留言:

  1. 詩詞可貴之處是精鍊,沒有多餘的文字;深情,盡情表達作者所思所想;真懇,沒有不必要的修飾。我也愛詩詞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得對...詩詞是不應該過份修飾...會投入意象才是寫詩的靈魂。。

      艾青在【詩論】中對意象有一段這樣的描述~~「意象:翻飛在花叢,在草間,在泥沙的淺黃的路上,在靜寂而炎熱的陽光中....它是蝴蝶__當它終於被捉住,真實的形體與璀璨的顏色,伏貼在雪白的紙上。」這段話告訴我們,意象是詩人感覺到並寫入詩中的具體事物~~最主要是通過自己的心而寫~~

      刪除
    2. 我愛你多過愛詩詞囉囉囉................

      刪除
    3. 枝仔怎會將愛蜓子同愛詩詞相比,蜓子可愛就唔使講架啦啦啦.....

      刪除
    4. 哈哈..噴飯,,,,,,,,,,,,,,,笑到,,

      刪除
    5. peace 啊.............
      因為呢............
      就咁的.............
      其實我想寫我唔愛佢的詩...............
      但係又怕佢嬲喎..............
      咁我唯有免為其難咁話愛佢多過愛佢的詩囉囉囉............

      刪除
    6. 枝仔啊....
      其實呢....
      可以咁....
      你可以話愛屋及烏....
      你好愛蜓子....
      咁你咪順便愛埋佢啲詩詞歌賦圖文笑喊囉囉囉.......

      刪除
    7. 你又誤會啦 peace.................
      其實我 2 樣都唔愛.................
      不過係咁 2 擦吓佢鞋之嘛................
      咳咳.............
      明未???????

      刪除
  2. 很多愁善感的人才能寫出詩意吧! ^^
    天氣冷多保重 ...
    http://yani-cubicle.blogspot.hk
    雅姬蘭

    回覆刪除
    回覆
    1. 是~這是寫詩最基本具備的條件。。
      謝謝,你也是呀.....

      刪除
  3. 哎,再做埋阿四啦
    小蜓蜓~~~~^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚毛仔............
      咁我做咩呀呀呀???????????

      刪除
    2. 我唔係做亞二就係亞四架啦.............
      唉 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      刪除
  4. 君子、紅杏都不立危牆呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,係囉....
      仲有..點解你地D博甘怪,,成日唔見D留言,,,,,

      刪除
    2. 火姐姐..............
      其實聰明人都唔應該立於危牆下..............
      對嗎?????

      刪除
  5. 在詩詞的叢林裡,蜓的詩詞很能觸動人心!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝..........
      說真,,自己真的邊寫邊哭笑...........

      刪除
    2. 希望蜓子妳寫文時笑的比哭的多!

      刪除
    3. 你個女傻傻哋架.............
      無啦啦又喊............
      無啦啦又笑.............
      乜你感覺唔倒佢啲詩濕濕哋架咩 ?????

      刪除
    4. 我見呀!枝仔!
      我冇講之嘛!
      嗱!妳見唔見篇文左上方有啲飯同
      排骨呀?
      一定係亞女笑果時噴出嚟啦!
      嗱!篇文去到中段濕濕哋,係佢開始喊!
      嗱嗱!去到尾段仲有兩行鼻涕,但我就分唔到係因為笑定喊果時噴出嚟!
      枝仔,亞女既心路歷程好複雜呀!

      刪除
    5. 比你地估到仲係我黎。。。。。。。。

      刪除
    6. 我見唔倒排骨喎...............
      我只係見到啲肉餅咋...............
      仲有粒珍珠添..............
      仲有仲有..............
      仲有條菜添呀呀呀................
      複雜??????
      唉................
      佢有你呢個媽媽.................
      唔多唔少都會有啲童年陰影架啦..............
      唉唉唉........................

      刪除
    7. 我?我做過乜呀?!
      嗱!我乜都冇做過呀!
      只係叫亞女佢食菊花蒸肉餅咋!

      刪除
  6. 多愁善感的人才能寫出詩意?..............怪不得啦!我愛賞詩,也愛寫新詩,唯獨詩中卻缺乏詩意.....。要下決心收斂易笑的心態,多點愁緒,看是否會多了幾分C意.....hehe....。

    回覆刪除
    回覆
    1. 比你激死............我都經常傻笑的........10句話有8句笑的..只是可以馬上又哭..又或是...本來哭緊的...給人一哄,就會含著淚又笑番...

      刪除
    2. 辛棄疾曾寫道:少年不識愁滋味 .... 為賦新詞強說愁。流兄沒有愁,只懂笑,是何等幸福....何必收斂易笑的心態而多點愁緒,不如寫點幸福的詩啦....


      刪除
    3. 有一句這樣的話;;;;;;;;;;;;;幸福的人大致是相同的,,,不幸的人各有各的不幸!
      這就說明,,愁的話題比較多.............題材自然多......

      刪除
    4. 住在墨灣的人先識得寫詩架咋................
      peace............
      你的流兄不懂愁滋味..............
      皆因佢仲係少年嘛嘛嘛..........
      女呀女............
      你呢個論點我唔多贊同...........
      愁的話題比較多...............
      並非各人的不幸有所不同................
      只因.............
      人 ~ 都係喜歡見到別人的不幸的.................
      唔好話我唔啱...............
      呢個係事實...............

      刪除
    5. 我覺得愁的話題比較多是因為人生「不如意事常八九」,有不如意,當然係愁啦.....翔流應該係第十個啩..........

      刪除
    6. 你地講咩都岩架啦。。。哈哈。電影對白

      刪除
    7. 等於我啲朋友成日都講.............
      啲人話十個光頭九個富.............
      我夠係光頭啦............
      點解我唔富架呢?????
      相信我就係第十個鳥鳥鳥................
      peace.........係咪這個意思呢?????
      hehehehehehehehehehehehehehe

      刪除
  7. 咦!蜓子這篇的最後那一句,(一起來吧!.........),何以如此熟悉呢?.....因為每一言一語,每一字一句,都是道出小弟的心中所想,......是真的!要有詩一般美的人生,是必須先要有詩一般美的心態,詩一般美的盼望,詩一般美的忡憬,詩一般美的相互尊重與交往......結局就會是活得像詩一般美的生活與人生....。願彼此努力學習及互勉之!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對....蜓是這樣希望的....人.與人之間是以愛待人..以善處事,,,放下偏見,少點妒心....,有這樣的胸懷..,才會有一個詩樣的人生.......

      刪除
    2. 其實呢...............
      我真係想知囉..............
      寫得出好詩的人...............
      真的就係好人嗎?????

      刪除
    3. 枝仔, 我答你>>>> 寫得出好詩的人, 不一定是好人.....
      不要只靠那人的文字表達而去相信該人是好人, 一定要通過相知相交, 互相見面交談, 去認識對方....

      刪除
    4. 係囉,我深受過其傷害。。。。。

      刪除
    5. 唉.................
      我夠知啦...............
      只係有好多人唔知之嘛嘛嘛...............
      蔚藍...................
      你病完未呀???????
      好返啲未呀???????

      刪除
    6. 總是在晚上及晨早喉嚨痛,仲吃緊藥,今次沒有咳已算好啦。
      你呢?戒口啦!忍,一忍,快點好番!

      刪除
    7. 我忍緊架...............
      不過豬朋狗友多.............
      無計................
      真係唔關我事架架架.................
      哈哈 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      刪除
  8. 詩情畫意的人生哦,真美妙.

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然美啦。。可是不是人人想囉。。。。。

      刪除
  9. 午安,Ting Tze!
    詩,是刻劃至情至性之境界...

    回覆刪除
    回覆
    1. 說得對。簡單得來有感情。。。。。。。

      刪除
  10. 有蜓子的內涵和詩詞修為 , 舞詩弄詞當然難不到妳 , 但我較愛新詩 ,
    意境有現代感 , 即使 徐志摩是 1920 年時代文人 , 當時也是寫新詩而棄寫古詩的 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,,,會舞詩弄詞好,用作抒發感情。

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】