星期一, 12月 16, 2013

《筆耕》



44 則留言:

  1. 當你找到心上人, 一齊甜甜蜜蜜生活時, 一齊分享分擔日常事及心中情時, 你就會忘掉這個網上世界.......放下這枝網上筆桿......

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!絕對係!蔚藍真係好鬼醒!......

      刪除
    2. 翔流...你明我的含義? you are so smart if it's yes.....haha...
      我絕不是說她的另一半不准她寫,不准她與網友分享,而是沉醉在愛情生活, 人也開心了,沒閒寫blog 了.....哈哈.....

      刪除
    3. 我就是明這意思囉!

      刪除
    4. 只是沒閒寫那麼多,但我估佢都係會寫的.......。

      刪除
    5. 我都明,,,,不過,,比你地甘易估到仲係蜓子咩,.......
      愛我的相信都愛我的所有..包括寫作,,,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
  2. 看得出蜓蜓的成長!!!
    《筆耕》對我而言,字字皆辛苦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,,,甘多是是非非,,唔大都唔得囉,,好似歌中唱的~~讓我感受世界冷酷 風雪割傷嘴臉那劇痛程度
      然後你全程旁觀迫我去進步,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
  3. 呢個世界乜人都有,防人之心不可無.

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛寫博的時候,蜓真的一點都不知道防備,,心想,,,,,寫自己心情,,,,又不是害人,,沒人會這麼黑心腸吧,,,,,,,不過最後,,蜓是為此而真的受傷害了,,,,,,,,,,

      刪除
  4. 哈!我都係咁諗,當蜓子揾到另一半,就會停筆,不捨當然會,但咁係一件好事,算係為蜓子Blog畫上完美既句號啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,,,如果說,,蜓要為自己的BLOG,或寫作畫上一個完美的句號...那就是........一天,,我放下所有的工作.......為自己出一本「蜓像一首詩」的詩集,,為免版權問題,也真的為自己人生留下一個美麗的回憶......詩詞上的相片,蜓會親身上陣,,,,,,,,,,,,,,,,,除了櫻花樹下披婚紗的愿望,,,,,,,,,這就是我第二個的心願..................

      刪除
    2. 而家出書比以前容易得多,所以呢個第二心願係有可能成真!而妳的第一心願,就要大蜓妳再加把勁!一定會實現的!

      刪除
    3. 哈哈..今晚就寫一篇,,,「櫻花樹下」的詩,給大家看,,好嗎??

      刪除
    4. 好呀!快寫快寫!嘻!

      刪除
    5. 我今晚出....夠快了吧!!!

      刪除
    6. 期待看妳的詩和妳選的圖!

      刪除
    7. 校了今晚9點半,,嘻嘻...蜓子出品,必屬佳品...........你信嗎???

      刪除
    8. 唔信。。。
      唔信。。。
      打死都唔信。。。

      刪除
  5. 寫網誌不必考慮別人快與不快,只要不傷害別人,自己喜歡就寫。
    我想蜓子不會因為有了另一半便不寫,而是到了有了「小蜓」的時候才暫停下來,因為到了那個時候你實在太忙啦....換片、喂奶、忙足20小時,邊得閒寫網誌?

    回覆刪除
    回覆
    1. Peace, 您低估咗佢囉.......Wakaka.......

      刪除
    2. 哈哈..倆位大哥都講岩少少啦..............因為昨天我就比人笑.......我會是一個.., 一手抱小蜓.一手寫文的人.......

      刪除
    3. 翔流兄,唔係我低估佢架,試想想,如果小蜓一邊喊一邊飲奶,手仔腳仔又撐來撐去,仲賴埋尿添,你估蜓子有三頭六臂咩.....點寫博呀!

      刪除
    4. 哈哈.......笑死我啦............

      刪除
    5. peace 啊。。。
      小蜓蜓出世後。。。
      蜓子都只係負責寫blog。。。
      嗰啲粗重功夫留返佢個愛人做咪得囉。。。
      hehe...........

      刪除
  6. 如果因忙碌、或遇著開心事而停筆...大家都欣慰.
    午安蜓子........

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯..知道蜓的博友都愛蜓..............真的謝謝..

      刪除
  7. 手寫蜓心~~~
    相信蜓是不會放棄筆耕的! ^_*

    回覆刪除
  8. I have encountered my ex-love who hated me so much and wanted me to die when we separated .
    But I forgave her again and again and she finally thanked me for saving her from hell !
    Even you have found a decent man , you will continue writing your blog
    for you enjoy communicating with us so much .
    If the man really loves you , he will let you keep on writing your blog and
    share your life with us .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我與前度仍然是朋友,,剛剛還在回覆關心我的事..
      只是.......網上.....你明的.........

      刪除
    2. Yes , I understand !
      My ex-love and I are no longer friends !

      刪除
  9. 哈哈................
    一個二個太低估這小妮子鳥.............
    你哋認為佢有咗另一半就唔會寫blog了嗎??????
    我敢肯定講一句 ~ 唔會囉..............
    因為..因為.........
    咳咳................
    我無講嘢呀吓...............
    講咗會比人殺我滅口架架架...................

    回覆刪除
    回覆
    1. 枝仔,究竟有乜嘢秘密啫?要殺人滅口咁大件事,唔通......唔通蜓子已經有咗另一半?

      刪除
    2. 爸爸,我點會殺你滅口呀,,最多C無全C姐,,,,,,,,,,

      Peace,,,,如果蜓子,,,,,一定寫出來,,實行甜死你們,,,,,,,,,,,

      刪除
  10. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  11. 我永不放棄文字架 ^^

    回覆刪除
  12. 蜓子,如果你封筆,我肯定好失望.

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】