星期六, 5月 02, 2015

~曼麗金縷衣~




輕輕如煙般地飄逸,我想:這大概也是一種幸福~~

23 則留言:

  1. 享受幸福,算是真正的幸福罷.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 是,很多人是身在福中不知福。

      刪除
  2. 嘩.......真係好「金」噃!

    回覆刪除
  3. 下午好!

    芙蓉金縷衣,

    舒袖惹遐思。

    薰香盈繡閣,

    柔情誰可托。

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙蓉金縷衣,
      蓬萊溢仙姿。
      流雲閒自在,
      滿目柔若絲。

      刪除
  4. 我就......睇到眼金金.......he..........

    回覆刪除
  5. 幸福就是如此不經意...
    週末充滿著喜悅...

    回覆刪除
  6. 送上百萬金 ,
    訂情又訂心 ,
    望妹能答允 ,
    花轎來迎親 。
    哈哈 , 只是談談笑 , 輕鬆-下吧 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要,我明白的,大家寫詩玩下,不用當真。

      嘩~
      送上百萬金 ,
      冰山也感冧。
      何家有閨女?
      快快叫聲朕。

      刪除
  7. 有愛又有思,那怕想唔幸福都唔得!
    而且還有件好靚好貴重的金縷衣呢………
    咁咪講心又講金咯,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有心又有金,很好呀,嘻嘻~~

      刪除
  8. 黃金係好閃,不過我估都幾硬,着得唔舒服喎 :P

    回覆刪除
  9. 幸福其實很簡單,
    錦衣夜行或素餐,
    亦可穿金又戴銀,
    不知不覺輕輕亨.

    回覆刪除
    回覆
    1. 粗茶淡飯又一餐,萬艷千嬌本自閒。

      刪除
  10. https://www.youtube.com/watch?v=hJt1CVdWiqk

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】