星期六, 5月 10, 2014

~我雖醜我卻溫柔~

  
 這相片是島先生拍的,他叫牠「紅蜂」,就紅蜂吧!謝謝島先生!

29 則留言:

  1. 哈!...真巧!
    Ma Grand也捕捉了一隻大蜂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚上好,MA GRAND..
      那你有沒有拍照.....

      刪除
  2. 這位島先生拍得清清楚楚呢!
    真是高手!
    蜓子假日安安!

    回覆刪除
  3. 謝謝蜓子喜歡在下的相片.

    回覆刪除
    回覆
    1. 島兄!紅蜂在,那痴蜂呢?.....通常島兄都會影一對喎!.....hahaha....

      刪除
    2. 翔流,,,,你的留言笑死我..甘都比你諗到..............

      刪除
  4. 我也喜歡島先生的大師級相片 , 所以識得揀島先生的蜓子也是高手 , 哈哈 !

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 火姐姐,,我學你講,我受架......哈哈

      刪除
  6. 回覆
    1. 哈哈,,呢隻蜂都算得溫柔的結晶品...佢隻豆丁都係..

      刪除
    2. 笑死我了,倆位大哥.....PEACE..學青蛙講的...是結晶品.......

      刪除
    3. peace 講得啱。。。
      我正想問。。。
      牠的溫柔在哪哪哪?????

      刪除
    4. 你地傻架,,,佢倆公婆既野使咩同你地講啵..............

      刪除
    5. 咳咳。。。
      話你傻呀 peace.............

      刪除
  7. 拈花若草不風流 , 說得好! 這紅蜂勤勞又溫柔 , 不知道有沒有伴侶懂他的心呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能會有的..........祝.你母親節快樂!

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】