星期六, 5月 31, 2014

~香軟雪米糍~


  Bobo:蜓泡制的雪米糍(詩)感覺如何?哈哈!博友們,在這炎炎夏日,將一顆雪米糍放進嘴裡,香甜、軟滑、冰涼……試閉目冥想,一切盡在不言中!

19 則留言:

  1. 哈哈,蜓子,一進來立即有涼快的感覺。 炎炎夏日也是甜甜夏日,謝謝你! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用客氣,你喜歡我就開心。。

      刪除
  2. 甜甜糯糯,軟滑可愛,
    Ma Grand一見失控!
    真贊!!

    回覆刪除
  3. 粒粒雪米稵 ,
    顏色顯心思 ;
    夏曰最岩食 ,
    清涼又寫意 。

    回覆刪除
  4. 這個也是我的至愛,最鐘意呍呢嗱 :)

    回覆刪除
  5. 雪米糍,我鍾意呀....有冇芒果味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好同我爭啦,我用綠茶同你換,OK??

      刪除
    2. 冇得傾.....一定要芒果味!

      刪除
  6. Love Love雪米糍
    筆生都呈詩
    内裡有玄機
    想樂友情癡

    回覆刪除
  7. 筆生送來詩,
    蜓請雪米糍。
    一粒接一粒,
    食得好放肆。

    回覆刪除
  8. 比起雪米糍, 我更愛草餅多一點 XDDD

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】