星期五, 5月 02, 2014

「櫻桃情」

30 則留言:

  1. 櫻桃?.....即係車厘子!........好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 金黃那種最好食.....。

      刪除
    2. 吓?車厘子有金黃嘅咩?未見過添....老友鬼鬼,買兩磅嚟試吓吖.....

      刪除
    3. 翔流、我兩樣都喜歡吃、黃色感覺爽一點。
      Peace,有的、是黃帶橙,味道差不多。

      刪除
    4. 我想問下....櫻桃同車厘子到底係咪一樣?

      刪除
    5. 翔流。。。
      2 磅唔夠分架。。。
      買多2 磅添啦唔該。。。

      刪除
  2. 小蜓的故事真有趣 , 可以想像小蜓當時食櫻桃的樣子是天真可愛為食 , 哈哈 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻。我人好極端既、一就過目不忘,一是即忘,係要睇我對這事是否上心。

      刪除
    2. 哈哈 , 妳不算極端啦 , 小蜓故事 , 個個精彩可愛 , 看到 blog 友過目不忘 !

      刪除
  3. 蜓的櫻桃小嘴,大概是拜蜓蜓自小至今喜歡吃櫻桃所賜了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,可能是,不過可能經常笑,而笑大了........

      刪除
  4. 估不到這也和你一樣,我最喜愛的首四位是士多啤梨、櫻桃、水蜜桃和王林蘋果。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,真巧呢,,,,我第三樣是藍莓...........
      水蜜桃曾經也很愛吃,,只是後來媽媽聽人說,,桃是最多蟲的..嚇得我家至今少買,只是看見特靚的才忍不住,,,,,,,,,,,,
      至於蘋果,,從小幾乎天天一個.是餐後果必備..所謂天天一蘋果,醫生遠離我.............

      刪除
    2. 吃蘋果最好要削皮 , 就算洗得好乾淨也會有爛 , 有爛的地方可能有虫 !

      刪除
  5. 蜓思敏捷,五月,又快到母親節,
    吃櫻桃,想起童年趣事,得意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是,,童年往事蜓印象特深.....也許太快樂了.......

      刪除
  6. 也很喜歡櫻桃,然而年少家窮,櫻桃並非等閒之食物,要特別日子才有得吃....

    回覆刪除
  7. 櫻桃成熟時.........母親節快到了.......

    回覆刪除
  8. 飄,漂浮不停,人似浮萍,
    真愛不過飄零。
    落花有情,流水無情,
    滄桑之後是真情。

    https://www.youtube.com/watch?v=Y2C-bG0gyNg

    回覆刪除
  9. 曾幾何時....分不清草梅、士多啤梨、車喱子、櫻桃、鳳梨、菠蘿....哪樣是同一東西。

    回覆刪除
  10. 櫻桃。。。
    只記得一本書叫做 ~ 八月櫻桃。。。
    估你唔倒嘅結局呢!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 斷估無痛苦,八月櫻桃食哂啦。

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】