星期一, 6月 02, 2014

說花談情之~【夜香花】


網上圖片

26 則留言:

  1. 第一啦!用花來炒蛋,未試過喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我呢到第一好易於架,謝謝你。。
      炒蛋唔好食架。

      刪除
  2. 通常花用來整餸都係冇乜味,貪得意多啲 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 都岩,玩創意,玩花款。。當中都有D營養、藥用作用既~~

      刪除
  3. 蜓子咁熟悉各種花的功效 , 可以當醫師了 , 哈哈 。
    端午節快樂 !

    回覆刪除
  4. 我媽媽喜歡夜香花瘦肉滾湯,味道唔錯架!

    回覆刪除
  5. Ma Grand深信食療勝於治療,
    夜香花既有清肝明目功效,...Ma亦一定曾經烹調,
    端午節吃糉樂,蜓子...

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,MA GRAND。
      是呀,只要對於身體好的,我媽媽都會做給我們吃。

      刪除
  6. 一個有星月伴著夜歸的人,遇夜香.........Wo.......唔識講囉!

    回覆刪除
  7. 許多快樂的愛情 , 在晚上發生 , 而夜晚總與危險扯上關係,
    令愛情顯得既美麗又危險 , 令人又愛又恨!!

    回覆刪除
  8. 青蛙呢一亭夜鬼,聞得書香多,花香就硬係恨唔到...hehe....

    回覆刪除
  9. 遠處傳來夜花香
    陣陣清風送庭來
    蘭開夏秋見黃綠
    月下亭中贈情郎

    回覆刪除
    回覆
    1. 遠處傳來夜來香,
      杯中柔光映夕陽。
      倚在亭中發春夢,
      南柯醉醒夏亦涼。

      刪除
    2. 哎呀!人地送夜花香比你……
      做乜你送夜來香……比人嫁!唉!

      刪除
  10. 遠處傳來夜來香
    隔夜飯都嘔吐來
    幸有亭子籃裝載
    否則腸胃也不開

    回覆刪除
    回覆
    1. 腸胃也不開,
      真係不好彩。
      在此講SORRY。
      蜓蜓真不該。
      哈哈~~

      刪除
    2. 算妳啦..!..請來鵝處收"夜來香"花啦...送給妳...呢..!

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  11. Wooo.....我讀完文字,本想寫回應時,一看....那黑衣女.....我當堂謝了,冇嘢想講!......

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】