星期六, 2月 15, 2014

「虛驚一場」


53 則留言:

  1. 還以為妳遇上什麼添 , 哈哈 !
    最上面幅圖才是最嚇人 , 一個女子獨自在月光的樹下 !

    回覆刪除
  2. 有驚無險,虛驚一場,最大的收穫是,得到.....甜蜜的擁抱!hehe,不是嗎?

    回覆刪除
  3. cheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...................................................................................................................................................................

    回覆刪除
  4. 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈..................................................................................

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗱,嗱.....呢D咪將快樂建立係人地身上囉,哈哈,講笑..............

      刪除
  5. 一定係响樹下面見到枝仔同煲姐啦!
    .......驚驚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸媽媽........................

      刪除
    2. 見到爸爸媽媽媽媽媽 ???
      仲鬼驚。。。
      哈哈。。。

      刪除
  6. 又真係幾恐怖 > <

    回覆刪除
  7. 車............................................,一定係男友嘅悉心安排,乘機趋前擁抱,呵護關懷....我都識啦.....騎騎....

    回覆刪除
    回覆
    1. 車............我都識啦!................拔!........我做唔出囉!......wakakakaka.......

      刪除
    2. 翔流。。。
      你做唔出就等我嚟啦。。。
      咁你做蜓子嗰個角色啦。。。
      男主角留返我嚟做得啦。。。
      peace 呀。。。
      咁就難為你幫我哋呢場戲做住嗰個男鬼先吓。。。
      唔該晒吓吓吓 ~ ~ ~

      刪除
    3. 吓?扮鬼?要收大利是個啵.....

      刪除
    4. 哈哈.......導演、主角、編劇,....一場大龍鳳啵...........

      刪除
    5. 要收大利是 ???
      得得得。。。
      去問 Vincent 收得架啦。。。
      佢實比封大利是 ~ 封你架!!!

      刪除
    6. 大利是封....A4咁大都冇用啦....唔撈!

      刪除
    7. 唔撈???
      唔係嘛???
      咁我點算呀???

      刪除
  8. 都好嚇人啫!
    夜麻麻...看鬼片的場景呀!
    週末好,Ting Tze!

    回覆刪除
  9. 正一生人唔生膽,不過..........又係好得人驚既,哈哈.

    回覆刪除
  10. 睇完咁多位嘅回應。。。
    睇嚟。。。
    我都真係要睇呢篇嘅內容了。。。
    唉。。。
    真係慘!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇完了。。。
      送個字比你 ~ 妖 !!!!!!

      刪除
    2. 枝枝好,有妖無怪即係唔怪,,咁唔該你直接啲講啦,,,家陣考IQ咩....

      刪除
    3. 你吓吓幫住佢。。。
      我仲邊有得講啫。。。
      走囉囉囉 ~ ~ ~

      刪除
    4. 蛙仔直頭幫到出哂界啦!



      刪除
    5. 佢何止係幫到出晒界呀。。。
      簡直係幫到出晒面囉。。。
      哼。。。
      翔流。。。
      我哋去飲茶咯。。。
      咪鬼理佢哋。。。

      刪除
    6. 嗱,嗱,,,,翔流,爸爸....係因為蜓子抵錫嘛,所以青蛙係沒偏心架,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    7. 青蛙仔無偏心 ???
      仲抵打囉囉囉。。。

      刪除
  11. 我看了Gucci 又想送一個字比佢!..........頂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你估青蛙仔又點講吖嗱???
      呵呵呵 ~ ~ ~

      刪除
    2. 我估會講..............無肺又點...頂呢??

      刪除
    3. 你2個一唱一和。。。
      玩晒佢啦。。。

      刪除
    4. 傻豬..世界甘大..點玩得哂啵,,,,,,,,,,

      刪除
  12. 週日好,Ting Tze!
    要買D豬心補下...以形補形!

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚上好....MA GRAND...
      哈哈,,說得對.......以形補形...........

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】