星期三, 2月 19, 2014

~一抹殷紅~


                                        晶瑩甘露,
                          滑落在你手心一池漣漪間,    
                             讓我為你唱濕你的音符!
                       等你笑靨裡漾開嬌嫩的花蕊!!

這張圖是博友蔚藍拍攝的,蜓又來詩意一番,也將這首歌送給你~~

55 則留言:

  1. 噢。。。第二句與相片十分配合。哈哈,我拍攝這照片時,也是想著那情景!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咩呀咩呀?咩情景呀?

      刪除
    2. 咩情景???/ 看看枝仔在下面的留言....她寫得更白更明顯.....
      蜓子,拍攝這相片後, 我是想寫一篇類似的情景,但寫不出來,有位朋友說我 : 你不夠咸濕,所以吾夠膽放縱用字描寫......哈哈...

      刪除
    3. 你唔夠咸濕??????
      你的朋友實在太唔了解你了。。。
      哈哈。。。。。。

      刪除
    4. 你地諗得太多啦.............要去洗又腦..........

      刪除
    5. 我明架!其實我咪又係唔夠咸濕!唉!

      刪除
    6. 黎人..................._

      刪除
    7. 吓?咩樹呀?要夾我去邊呀?Help!

      刪除
    8. 爸爸話夾去佢柴房啵..一係阿煲間房........

      刪除
    9. 其實㷛姐係瞓喺我柴房架。。。
      騎騎騎。。。

      刪除
  2. 靚到好似红红濕滑的舌頭一樣 , 哈哈 !

    回覆刪除
  3. 鎖、破、渡、我..........頗有趣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩??我又無睇番後面D字啵..............

      刪除
    2. 花蕊像紅紅迷人的舌頭 , 好想來個濕吻 , 哈哈 !

      刪除
  4. 花芯花蕊鴛鴦鎖。。。
    花蕊妹妹璧初破。。。
    嬌柔輕喚春宵渡。。。
    彼此依偎相卿我。。。

    回覆刪除
  5. 咦!做乜又流.....鼻血!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 請用"菊花牌" 紙巾.....

      刪除
    2. 小心身體呀肥仔。。。
      我哋年紀大架啦。。。
      再係咁成日流鼻血真係唔多掂。。。
      唉。。。
      真係多得嗰2位小女子鳥鳥鳥。。。

      刪除
    3. 菊花!菊花!顏色就靚囉!
      枝仔,我大量出血呀!!
      今晚真係要飲紅棗水,牛肉湯補下!

      刪除
    4. EEE..甘岩既,,我今晚真係飲紅棗煲雞蛋..............

      刪除
    5. 正!分啲嚟好啵!
      獨食難瘦喎!

      刪除
    6. 哈哈...我就係成日獨食,所以先瘦,,,,,,,,,,,,媽媽你吃完飯LA..我食緊

      刪除
    7. 小心今次獨食變肥妹仔!嘻!
      我食完啦,就快又要開工!

      刪除
    8. 我仲食緊,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    9. 我唔貪心。。。
      我剩係食雞蛋得架啦。。。
      啲紅棗同埋啲水。。。
      你哋慢慢啦!!!

      刪除
  6. 回覆
    1. peace。。。
      恭喜你。。。
      證明你嘅眼睛好健康。。。
      視力好正常。。。

      刪除
    2. 吓....唔通你睇到嘅係黃色?咁快啲去驗眼啦....最好驗埋個腦添......

      刪除
    3. 哈哈,,,PEACE,,,,,你這回應笑死我了....好彩未食飯................

      刪除
    4. 黃色???
      你估我有病咩???
      我又點會睇到係黃色呢???
      你呃人。。。
      我明明睇倒係青 BB 嘅。。。

      刪除
  7. 劍蘭的花語是"幽會"...是否很配合那情景呢...嘻嘻...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只知劍蘭係要嚟拜山架咋。。。
      哈哈。。。

      刪除
    2. 你地好叻呀,,,,,,,,我咩都唔知,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    3. 啱架!拜山既地方多數都好清幽,又一年先去一次兩次!
      正所謂「清“幽“之地,一期一“會“」
      咳咳......閃!!

      刪除
    4. 肥仔....俾你的回應笑死.....:)

      刪除
    5. 但係我比佢激死喎。。。

      刪除
  8. 我硬係覺得首詩既意思有啲嘢......

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。。
      島先生。。。
      你見倒啲乜嘢呀???
      唔好嚇我喎。。。
      枝仔心血少啊!!!

      刪除
    2. 吓!!!
      唔問點知呀???

      刪除
  9. 下午好,Ting Tze!
    只覺圖片夠艷,
    詩嘛......想像下囉!

    回覆刪除
  10. 有人說 "鹹濕" ... 哈! 哈!
    你真題材廣泛 ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 喜歡不同題材,寫文而已。。。。。

      刪除
  11. 妳似乎好鍾意紅色喎.............

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】