星期一, 2月 03, 2014

「我愛高跟鞋」


  此篇的感受,來源於蜓這幾天的狀況,過年了,蜓穿著類似小圓圖的那雙新的2寸半的高跟鞋去拜年(最主要還是為了逗利是)左腳腳跟破損了,唉:這是美麗的代價..........

42 則留言:

  1. 高踭鞋
    人花映雙諧,
    競將春景攜.
    風情姿意解,
    婀娜高踭鞋

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 是呀.還要一買2對,,,,一個款.2種色.............嘻嘻

      刪除
    2. 下!一款兩色?....唉!唉!

      刪除
    3. 哈哈.我喜歡這樣買東西,,,,,,,,,,如果不太貴,我會將所有的顏色都買下來.........

      刪除
  3. 這便是女人愛美的代價~

    回覆刪除
  4. 唔怪得我老婆都唔着高跟鞋啦,原來佢真係........老 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 笑死我了..島先生..SORRY.......我只是聽人說的,,沒其他意思.............

      刪除
  5. 哈!我相信我唔會完全明白女仕們
    對高跟鞋既愛慕之情!
    呵呵!只要女仕們穿得高興,
    我又看得開心,我就不管了!!
    但愛美還愛美,不要再令腳跟破損了!

    回覆刪除
  6. 我不愛高跟鞋, 所以我沒有女人味, 所以不能吸引男士......呵呵呵呵.....

    回覆刪除
  7. 女仔穿裙時著高跟鞋最好看 , 因為身段會拉長 , 形態優美 , 但最好不要著斗零錚 ,
    因為容易滑倒及鞋碼容易磨蝕 , 不過女仔愛美 , 冇辦法啦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 但如果本身高的就唔使著啦..........

      刪除
    2. 女仔就算有 5 尺 5 ,6 吋高 , 穿裙時著高跟鞋都好好睇架 !

      刪除
  8. 蜓子,我喜歡女子穿高跟鞋.

    回覆刪除
  9. 晚上好,Ting Tze!
    想像到你穿高跟鞋之婀娜多姿!
    Ma Grand與高跟鞋緣份不多....(並非老了,不愛打扮!!)
    而是Ma Grand身形略高,又嫁了個矮子老公!

    回覆刪除
    回覆
    1. MA GRAND..看到你的留言,忍不住笑了出來...........
      如果我長的高一點,我都不會經常穿的............我個子小呀(5尺2)

      刪除
  10. 我呢幾日著住嗰對都令我……唉!!!
    佢哋男人唔會明白。。。
    著上高踭鞋的美態對我哋嚟講係幾咁重要。。。
    雖然我都係鍾情於拖鞋。。。
    哈哈。。。

    回覆刪除
  11. 最近兩三年,我已經是遠離高跟鞋,這幾天為了愛美,穿著它到處去,真是有點像行刑呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒錯...平常我是1寸半到2寸.........這雙多了半寸就不同了........

      刪除
    2. 大忙人。。。
      枝仔跟你一樣。。。
      為了愛美。。。
      這3天穿著這2吋高跟鞋在常平跑了3天。。。
      哈哈。。。
      自己真的幾佩服自己囉。。。

      刪除
    3. 枝仔: 我著咗三日就頂唔順,已經著番波鞋喇! ><

      刪除
  12. 古有紥腳布,今有高跟鞋......女子皆曰:痛痛痛、靚靚靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,係囉.......難為了女人.............

      刪除
  13. 蜓子....
    好耐冇見你....同你既詩啦......
    小晴唔鍾意高跟鞋....亦冇著過.....
    我係覺得會整到隻腳好傷....我仲睇過會變形...,,好恐怖......

    回覆刪除
    回覆
    1. EEEE,,小晴,你搬左去邊呀。。
      甘你有170CM未呢??如果目標達到咪唔使著囉。。

      刪除
  14. 高跟鞋令我雙腳也壞了, 縱使再愛, 也要跟它說再見

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】