星期四, 2月 13, 2014

~嫩蕊嬌羞與君許~


相信我~愛你。依然。始終。永遠。

46 則留言:

  1. 回覆
    1. 島先生~一看到你這留言笑得我肚子痛,,謝謝你。祝你元宵及情人節快樂!!!

      刪除
    2. 島兄!您答得咁爽,究竟相信蜓子乜架?您睇佢笑到?.....真係衰女包....wakaka....

      刪除
    3. 哈哈哈哈。。翔流你剛不是說。。一切從簡,帶點天真。。不就開心些嗎?我就是這樣。。

      刪除
  2. 哎..相信是一回事,接受又是另一回事。。。
    "我相信你是愛我,但我不能接受你的愛"
    幸福是相信和接受,兩情相悅。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉! Be positive!“...我相信你是愛我....”這一句好夠啦!還去考慮什麼“接受”的問題?咪多餘啦!學我咁!做人求求其其,是是但但....一切從簡,最好帶點天真....咁......做人便開心快樂得多啦!.....

      刪除
    2. 蔚藍,我明你意思。的確有你講的現象,但你要睇下對方不接受的原因?愛與不愛?接受了卻不愛豈不是更糟糕。。

      刪除
    3. 翔流也說出了我的意思。愛了就別再強求。。。。。。。。。

      刪除
    4. 蜓子,這當然是的, 所以我最後一句是說: 兩情相悅。。。。

      刪除
    5. 咳咳。。。
      我 ~ 唔明。。。

      刪除
  3. 回覆
    1. 蜓子 , 祝妳情人節 和依然 、始终 、永遠愛著的 ' 他 '
      快樂幸福 ,只要是兩情相悦 , 就算是我在遙遠的英國 ,
      也會感受到妳為他寫的甜蜜的詩句 !

      刪除
  4. 全聽你的!
    完全不懷疑,死心塌地!
    祝福!

    回覆刪除
  5. 我都相信~蜓一定能抓緊幸福快樂!
    咳咳....聽講食菊花蒸肉餅提升桃花運架!
    試試吖!呵呵!閃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯..謝謝..
      嗱,嗱..如果我食菊花肉餅,,你不如試下榴槤肉餅,,,,,,,,,,,,,,哈哈..一樣升到嘭,嘭聲..........

      刪除
    2. 哈!一定升到嘭嘭聲啦...血糖同膽固純.....!

      刪除
  6. 回覆
    1. Peace。。。
      係咪 Vincent 傳染咗啲咳…咳比你呀???
      你的 I do。。。
      意思係咪你都會蒸菊花肉餅嚟提升桃花運呀???

      刪除
    2. 嘻嘻,,PEACE,爸爸成日係到搞破壞,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    3. 無 。。。
      我無。。。

      刪除
    4. 枝仔鍾意搞破壞就係人都知啦....
      乜蒸菊花肉餅可以提升桃花運咩.......哎吔!搞錯咗,等我仲食鬼咁多桃花蒸肉餅添..........

      刪除
    5. 我無。。。
      我真係無。。。
      我只係攪破咗少少咩啫。。。
      並無壞到架架架。。。
      peace。。。
      你蒸錯咗肉餅???
      咁你有無行到菊花運呀???

      刪除
  7. 蜓子: 祝你有個愉快、浪漫的情人節!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大忙人,,,謝謝,你的留言已使我很快樂了..............
      蜓也祝你幸福一生............

      刪除
  8. 呵呵呵!祝情人節甜蜜快樂!

    回覆刪除
  9. 抓到他就不要放手!
    用愛牢牢把他綑綁!
    祝蜓子享受節日!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,,我會的,,,,,,,,,,,,
      你昨天的禮物開心嗎??

      刪除
  10. 回覆
    1. 迪哥哥,你昨日一定很快樂.................

      刪除
  11. 依然相守、始終如一、永遠同行。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯.........永遠同行是一種福份,,,,,,,,,

      刪除
  12. 亞女。。。
    我跟我那18位情人 happy 完返嚟啦!!!

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】