星期日, 2月 16, 2014

生查子【少女心事】



十三歲:豆蔻年華。
十五歲:及笄之年(女)。
十六歲:破瓜之年、碧玉年華;二八年華、瓜子初分、二八佳人。
二十四歲:風信之年、花信年華(女)

蜓是根據這些知識,和著北宋歐陽修的詞《生查子•元夕》而作~

去年元夜時,花市燈如晝。
月到柳梢頭,人約黃昏後。
今年元夜時,月與燈依舊。
不見去年人,淚滿春衫袖。

34 則留言:

  1. 咁深嘅?我寫得簡單啲:
    十三少無憂, 初試敞情竇,
    十五女兒羞, 一曲琵琶奏,
    十六少女時, 夜半錦衣繍,
    廿四年華至, 滿園春色柳。
    你咪簡單啲呢?....................

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲唔明?可以更直接啲啵:
      十三少無憂,初次開情竇,
      十五女兒羞,唱 K唔開口,
      十六少女時,半夜揀衫愁,
      廿四年華至,大把男朋友。

      刪除
    2. 我又嚟我又嚟。。。
      十三少無憂,媽媽未覺愁。。。
      十五女兒羞,爸爸眉頭皺。。。
      十六少年時,男友拖住手。。。
      廿四年華至,亞仔已出頭。。。

      刪除
    3. 哈哈,,你地玩哂了..........我收得工..................

      刪除
  2. 才子 Peace, 好詩!好詩!.......難怪我不懂作詩.........。難呀!.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 好易架咋,將蜓子教識我哋嘅代名詞代入就得架啦....係二次創作嚟之嘛....

      刪除
    2. 將蜓子教過我哋嘅字寫落去就得???
      好好好。。。
      等我嚟。。。
      妖~ ~ ~
      頂~ ~ ~
      咳~ ~ ~

      刪除
    3. 係喎係喎。。。
      原來最了解蜓子嘅係你哋。。。
      唉。。。。。。
      慚愧慚愧ing.................

      刪除
    4. 係咪叫..知蜓者,莫若你地............

      刪除
  3. 歐陽修一生著述繁富,成績斐然。

    回覆刪除
  4. 去年人仍在 , 只是容顔改 ,
    兩年不易過 , 日夜念嬌娥 !

    回覆刪除
  5. 小肥子 [食]
    只想食無憂,
    冬菇鵝掌扣。
    皮蛋粥肉瘦,
    食到唔停囗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽,,成日掛住食,,,,,,,,,小心三高呀........

      刪除
    2. 我啲血糖同膽固醇不知幾靚仔!
      血壓就......咳咳......!
      哈!我真係成因掛住食,
      但午餐我都食得好簡單,
      一碗餐肉通粉就搞定!

      刪除
  6. 唔知三十歲同四十歲又會點呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知我知。。。
      三十女人爛茶渣。。。
      四十男人一枝花。。。
      哈哈哈哈哈哈哈。。。

      刪除
    2. 哈哈...島先生滿意這答案嗎?

      刪除
  7. 晚上好,蜓子....
    早晚天色暗,
    寒風襲身心,
    厚衣忙穿著,
    勿被感冒侵.

    回覆刪除
  8. 枝仔....咁女人去到40 歲, 50 歲, 60 歲....又如何 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 四十不惑;五十知天命;六十耳順;七十從心所欲......................

      刪除
    2. 蔚藍。。。
      滿意這答案嗎???
      我就麻麻哋啦。。。
      應該係 ~ ~ ~
      女人四十貌如花。。。
      女人五十美如畫。。。
      女人六十泛年華。。。
      到了七十如天掛。。。
      呢個答案會好啲嗎蔚藍!!!

      刪除
    3. 簡單啲講,一個字講哂!
      “仲好靚女!“

      刪除
    4. 你講咗4個字呀仔。。。
      你應該講 : 靚!!!

      刪除
    5. 唉........................執著

      刪除
  9. 哈哈,,,枝仔,好野....
    肥仔,你讀書時的中文撮要習作是否很高分 ? 好野...
    "靚""靚""靚""靚""靚""靚"......

    回覆刪除
  10. 蜓子,現在女子到了四五十歲仍然美貌如花,看看張曼玉,劉嘉玲,鍾楚紅便知了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,,我媽媽常說:以前看她媽媽.40多已覺得好老..現在自己50出頭了,卻又不覺得一回事........

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】