星期五, 2月 21, 2014

「說酒話詩」


27 則留言:

  1. 您陪我飲酒啦!我教您何謂醉翁之意不在酒.....Wakaka........

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!翔兄,一樣都係「在乎“山水“之間也」!

      刪除
    2. 咳咳。。。
      你 2 隻衰嘢。。。
      喺度一唱一和咁話啦。。。
      駛唔駛食番碗“山水”“豆腐”花添呀???

      刪除
    3. 哈哈。。好彩現在是晚上,如果在公司又或是在吃飯,一定笑死。。。。。。。

      刪除
    4. 山水豆腐花正呀........................
      各位, 大家好.....................

      刪除
    5. 豆腐...咳咳...花!我like!
      亞女!响屋企小心噴珍珠奶茶呀!
      啲珍珠仲好似子彈咁噴嚟㖭!呵!

      刪除
    6. 咳咳。。。
      我都知你會明我講乜架啦。。。

      刪除
  2. 難怪我不懂寫詩,我一向同酒精無緣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你同佢無緣咪好囉。。。
      慘得過我成日比佢蝦???
      佢尋晚又糟質到我5點鐘呀!!!

      刪除
    2. 一個無緣,又可以寫詩;一個比佢蝦,又成日搵佢傾。。。。

      刪除
  3. 對酒當歌,人生幾何...
    偶然一醉又何妨...
    飲杯,蜓子......

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,,何妨一醉。。。。。。。。。。。

      刪除
  4. 所謂:寒夜客來茶當酒。 蜓子既無酒力,不如以茶代酒,一樣可以詩情畫意一番!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然,心如詩如畫,自可詩情畫意。。

      刪除
  5. 咁你要學吓飲酒喇,做唔成文人就唔好啦.

    回覆刪除
  6. 島兄說得冇錯,幾大都要學好飲酒,咁至係 perfect 的文人嘛!....

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔識飲酒好蝕底架!!!

      刪除
    2. 嗱、三位大人,那蜓到底喝不喝好呢?又蝕底又唔蝕底,好亂呀,我只想做文人姐,都甘難?

      刪除
    3. 識飲可以扮唔識之嘛!!!
      但係如果真係唔識飲。。。
      咁就比人熔咗都唔知啊!!!

      刪除
  7. 下午好,Ting Tze!
    期待欣賞你醉熏捕詩捉詞!

    回覆刪除
  8. 蜓子當然不要飮醉酒啦 , 若有人心懷不軋 , 只怕到時是吟詩也吟吾甩呢 ?
    其實何需像李白醉酒能吟詩呢 ? 古今不同 , 古時可以酒醉因為第曰吾使做 ,
    今時今日 , 酒醉明曰就容易上班遲到 , 份工都吾使做 !

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 嘻嘻,,我不行呀。。。。。。。。。。。

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】