星期二, 2月 18, 2014

~淺說妒忌~

30 則留言:

  1. 嘩..你仲要繼續努力邁進,,,,咁咪引起更多人妒忌你。。。.哈哈 !
    ****
    其實, 我十分欣賞你的努力去寫作 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦。。。
      你又玩 妒忌。。。。。。

      刪除
    2. 好呀....來吧...來吧...來吧....朋友 :)

      刪除
    3. 哈哈,,,你地甘傻..又點會有呢D心呢??岩唔岩...........

      刪除
  2. 蜓子,你媽媽是位好媽媽,所以才會裁培到你這樣優秀的人才.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,
      真的...這樣做真的是,,損人不利己..........

      刪除
  3. 我相信妒忌和貪婪都是人的本性,只是分多和少,多和少都是受成長環境影響,到成長了,又會自我修正或更甚!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係天性..但我們有知識與良知的嘛,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
  4. 在Ma Grand開始寫卜時,
    寫過一篇文,題目為"祝福",
    Ma Grand祝福那些傷害你的人,
    願他/她們幸福美滿...唯有這樣,他/她們的破壞力才減低一點.

    回覆刪除
    回覆
    1. MA GRAND...._心胸狹窄是天生的.任憑你如何祝福,不與他們爭,鬥....他們的破壞力一樣殺死人..........

      刪除
  5. 妒忌人又何必呢?咁多人叻過自己,激死都未掂.

    回覆刪除
  6. 唉!我越來越妒忌蜓子咁有才華、咁有修養,仲咁靚女添......

    回覆刪除
  7. 寫得咁含蓄。。。
    啲人都唔識得對號入座啦。。。
    況且。。。
    心胸狹窄的人。。。
    佢哋根本就睇唔倒自己嘅短處架。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢...咁就証明我不是心胸狹窄的人.....哈哈...因我知自己有太多短處....

      刪除
    2. 岩,,所以我好佩服專家講既說話.D.人針對你咩,就係佢自己最渴望擁有的.............

      刪除
  8. 蜓子率真可愛 , 希望這-篇真心話不會招人妒忌啦 !
    講真 , 我雖是男人 , 但都幾妒忌蜓子架 , 哈哈 , 咪就妒忌妳講説話
    敢言又夠真囉 , 比著是我 , 我就吾敢寫妳所寫 , 雖然都有一些人
    妒忌我比他們優秀 , 哈哈 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有咩唔敢講..所謂:心正不怕影斜...
      唔似D人..人前人後是兩種人................

      刪除
    2. 人前人後是兩種人都算好啦 , 最衰係 d 人前人後都吾係人 !

      刪除
  9. 我相信各有前因!
    我自知自己不夠好!
    所以明白沒有妒忌别人的理由!
    我還是寄禪心於雲吞水餃比較好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 寄禪於雲吞水餃??? 要素菜雲吞水餃喎......
      似乎不適合你.....你要的是雞脾.....呵呵呵呵

      刪除
    2. 我十分認同..........妒忌人自己又唔可以進步的,又激心..可苦呢??

      刪除
    3. 我妒忌你有雲吞水餃。。。
      更妒忌你有雞脾添呢。。。

      刪除
    4. 無。。。
      我無。。。
      海鮮變咗艇仔粥油炸鬼呀陰公豬。。。

      刪除
  10. 晚上好,Ting Tze!
    Ma Grand主觀認為..
    比如發財就要立品...
    幸福的人...成功之後...對人應較寬容...

    回覆刪除
  11. 做人應該這樣...............下午好..MA GRAND

    回覆刪除
  12. 人總有妒忌心, 唉

    回覆刪除
    回覆
    1. 是..但總不能傷害其他人嘛,,,,,,,,,,,,

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】