星期三, 8月 27, 2014

~ 梳起半面妝~


長髮輕挽,淡妝紅裙。誰能透過窗檯,看見窗後孤立的身影;你只讚美我的窈窕,卻看不見藏在風骨裡瘦弱的心~~

26 則留言:

  1. 一目了然看穿透
    秀外慧中才學有
    文采非凡詩詞美
    待人和善品稱優

    回覆刪除
    回覆
    1. 一目了然看穿透,
      吟詩作對度春秋。
      弦歌譜字作今古。
      醉人書香滿蜓樓。

      刪除
  2. 你個心有事嗎?睇吓醫生好啲 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,,,唔使睇,我自己都是醫師來的,,,,,,,,,,,

      刪除
  3. 嬌娥在眼前 ,
    性感惹人憐 ;
    人間實在小 ,
    娶她回家園 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 說話要小心,
      費事比人針。
      留言再三思,
      才可和平枕。

      刪除
    2. 圖的確性感 ,
      知你用心揀 ;
      只是說圖靚 ,
      何人妒忌心 ?

      刪除
    3. 沒人妒忌心..
      係你在亂諗..
      是人還是禽..
      蜓子自己滲..

      刪除
    4. 希望你識諗 ,
      誰人是真心 ;
      不是說人非 ,
      皆因全是真 !

      刪除
    5. 我交咩朋友是我自己的事,,我同你完全沒任何關係,,,你一直自己在亂諗,,,,我的智慧不比你差,,,,你唔好再亂講......否則不客氣,,,,,,,,,,,,

      刪除
    6. 所有都是你自己單方面諗,,單方面分析,,我唔解釋並唔代表你岩,,亦都不代表我怕事,我只想專心寫好我的博.....

      刪除
    7. 祝你健康 , 一切如意 , Good bye !

      刪除
  4. 上圖令我想起貞子添.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 比貞子靚好多?..... 唔通係倩女幽魂嘅小倩?

      刪除
    2. 哈哈,,你唔覺既咩,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
  5. 月報清風爽,真是應了今天清風送爽!

    回覆刪除
  6. 梳起半面妝,
    獨倚半邊床.
    琵琶伴花眠,
    弄弦人何往?

    回覆刪除
    回覆
    1. 弄弦人何往,
      咫尺不忍看。
      落華流水去,
      伴我字千行。

      刪除
  7. 對鏡整容妝,
    嬌俏衣裡藏,
    婀娜而生姿,
    蜂蝶飛窗臺.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對鏡整容妝,
      清麗照四方,
      柔柔女兒情,
      心悅不徬徨,

      刪除
  8. 個水墨畫 MV 好看啊!
    朵花令人想起中秋近了 ...

    回覆刪除
  9. .............我看清臉容,是有一面具,似是.....女版的 phantom of the opera....

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】