星期一, 8月 04, 2014

「字裡行間」


30 則留言:

  1. 這一篇文章真是妙筆生花 , 妙不可言 , 我剛起來就第一個看到 , 哈哈 !

    回覆刪除
  2. 人生有限隨意安,
    春色無邊放眼看.

    回覆刪除
    回覆
    1. 隨春盡享色無邊,宛然漫步入桃源。

      刪除
  3. 中學時候我也曾獲老師將我的作文向全班朗讀,當時那種虛榮感直上雲霄,也鼓勵著我要更加努力

    回覆刪除
    回覆
    1. Peace!即表示您也有寫作天份囉!......

      刪除
    2. PEACE有,翔流也有,你們連拍攝都有一手,蜓要向你們學習。

      刪除
    3. 唉....冇啦!哪有天份....出來工作後,只專注學習對工作有用的東西,而家經常執筆忘字呢....

      刪除
    4. 蜓子,我要向你學習才對,你對文字的專注、對詩詞的熱愛、對寫作的堅持.....要借用翔流一個字....勁!

      刪除
    5. EEE,,,,,,,,,,,我經常都一樣....執筆忘字.....
      這博大把勁人啦,蜓算老幾..........

      刪除
  4. 看蜓子行文流暢,就知擁有天資,而且如此多產,更知此乃天賦,無可妒忌...。
    我說過深信DNA,所以我不相信後天培養,只相信後天發掘,就是要先有那方面的基因,才能後天發掘或誘發那方面的興趣與發揮......。蜓子的天份,勁呢!....

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩~給好多個讚你,全認同呢。叻叻。

      刪除
  5. 細細個老師都讚過我作文好的,不過我依家啲文筆真係………哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係仍不錯啦!不過您最最勁的,當然是攝影了.....。即係各自精彩啦!

      刪除
    2. 沒錯,每一個人都有自己的長處,無須有妒意。

      刪除
  6. 蜓子,今天突然想到你快生日了! 想做第一個跟你說生日快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該下個月喎!....早咗D卦!...he....

      刪除
    2. 祝你下年生日快樂呀... 翔流! :D

      刪除
    3. 先謝謝BOBO,再謝翔流,有你們的祝福,蜓很開心~~

      刪除
    4. 唉....我想提早預祝都唔得啦....執輸咗添!

      刪除
    5. Bobo!您不如祝我一世快樂仲好啦! Cover 哂所有日子添.....he.....
      Peace!未輸哂!....祝蜓子年年生日快樂咪得囉!......雖然好無聊!但起碼唔覺執輸嘛!....哈哈哈哈!

      刪除
    6. 咁倒不如祝蜓子年年月月日日都快樂嘞,包冇走漏....

      刪除
    7. 哈哈,,,係囉係囉,,甘無誠意...........架.

      刪除
  7. 祝蜓蜓9月16日生日快樂!身體健康!好文章更上一層樓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,火姐姐又提早講啵,多謝哂。

      刪除
    2. 火姐!您好似講遲咗一日喎!.......我意思是若您在9月16日講,即係又變咗預祝蜓子2015年生日快樂呀!.....哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈.......

      刪除
    3. 笑死我啦...好彩岩岩食姐....

      刪除
  8. 原來喜愛詩詞歌賦自蒙童開始,根基扎實呀,加上天賦,不愧為才女一名。

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】