星期六, 9月 13, 2014

「情為何物」


    


40 則留言:

  1. 愛可以甜死人也可以害死人 , 哈哈 !

    回覆刪除
  2. 哈!做了第一添!...he.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 吔!原來第二.....he.....

      刪除
    2. 哈哈,,傻瓜,,,笑死我,,,,,,,,,

      刪除
    3. 其實都算一樣時間呢!
      可能打多了"he......" 就遲了一秒鐘。

      刪除
    4. 第一有咩用 ? 有人叫-聲傻瓜咪仲好 , 哈哈 !

      刪除
    5. 咁蜓子叫我儍瓜啦,我第七呀! :D

      刪除
    6. Bobo 一點也不傻 , 蜓子怎會叫你傻瓜 , 而且傻瓜是男人專有的稱呼 , 哈哈 !
      Eddy 被女人叫傻瓜好多次了 , 不單不介意還好開心呢 , 哈哈 !

      刪除
    7. 哈哈,BOBO我會叫你傻豬。

      刪除
  3. 想了一會,仍不懂如何留言......。愛與情真的很微妙,似懂非懂,似有若無,似虛還實...。可以沒有嗎?相信可以的。拔!最好有啦!....沒有愛與情的人生,會死嗎?應該不會吧!可惜,卻比死更難受...。唉!愛與情!....真的不懂....。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你去聽一首歌.....乜野係戀愛...

      每個人 都有佢地嘅愛情故事
      無人知 故事點樣開始點樣終止
      緣份要黎就黎 冇分係邊個時候
      話走就走 緣份已經到左盡頭
      呢樣野 唔係人人 睇得咁通透
      經常都會有好多 盲目嘅時候
      有人為愛可以死心塌地付出一生
      係咪值得 就見仁見智你自己去諗
      情同愛 要做出黎 並唔容易
      口口聲聲話愛又領略唔到當中意思
      情為何物 連詩人讀咁多書都唔知
      未曾體驗過 箇中滋味點會知
      係冥冥中注定 亦或係上天嘅安排
      呢個世界咁大 都可以走埋一齊
      總覺得生同死並唔系最遠嘅距離
      而係係你面前 你又唔知道我愛你

      初初一開始 最鍾意日見夜見
      發夢都會見面情話綿綿電話講唔完
      發誓 希望兩人 熱戀直至永遠

      冇諗過愛情之後變感情嘅局面
      祇係幾年嘅感情已經無火花出現
      再勉強係埋一齊 祇會令人討厭
      想講分手開唔到口 咪再優柔寡斷
      溫個藉口 解決左佢 一刀兩斷
      暗戀 相戀 熱戀 失戀 感情 好混亂
      太多誘惑而家嘅人好易移情別戀
      婚外情 一夜情 佢地玩弄感情
      三分鐘熱度之後 忘記哂所有事情
      其實只要對人 唔係有太多嘅要求
      愛一個人根本唔需要有太多理由
      只要真心真意對待 已經好足夠
      姑勿論係曾經擁有亦或天長地久

      刪除
  4. 情為何物?
    情嘛,是使人變傻變...真抽象,唔識講添!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ma Grand!您好呀!.....您話您都唔識講?唔係嘛?....您應是最能看到通的長輩喎!...hahaha......

      刪除
    2. 係囉,係囉,,,,,,,,,,你們都說得很好........

      刪除
  5. 只要接受一點不完美,愛情路會冇咁辛苦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 島兄!您如此通透,您的情路一定是輕鬆又愉快啦啦啦啦啦......

      刪除
    2. 島先生高人黎架....翔流............

      刪除
  6. 情~~~你我都認識
    他是一位舉世無雙
    專喜捉弄人的偉大
    調味家...

    回覆刪除
    回覆
    1. 對........說得好.還是百般滋味.......

      刪除
  7. 愛情根本就沒有合邏輯的方程式,太清醒的人不懂得談情說愛,只有胡里胡塗的時候才會誤墮情網、享受其中。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吔!Peace,您好衰架!開哂估,爆清楚哂出嚟.......

      刪除
    2. 哈哈...............翔流你好衰架!,開哂估,爆清楚哂出黎,,X1

      刪除
  8. 遇上深愛自己的人,同時又要自己深愛對方,真的不容易,而且往往要經過一些淒同苦雨的試煉,才知道彼此的感情有多深刻。 我最近重看"Good Will Hunting", Robin WillIams 問有沒有遇過一個愛你多過愛自己的人,這問題很值得一再思考,第一次看的時候年紀小,根本沒想到,現在卻有一些體會了。
    不過最近有朋友說我對待愛情不能好像報恩一樣,我想每個人對愛情的追求是有所不同的,於我,感激的成份確也有的,要選和自己思想上毫無障礙的人當然會有,但要一個很疼惜自己的人更難上千倍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 愛情的確不能好像報恩‧-樣 , 有一位女性朋友對我好好 , 但當另一位女友人告訴我
      這位女性朋友一直暗戀我 , 我聽了怕了 , 從此怕與她見面 , 愛情的確是不可以勉強 。

      刪除
    2. 當然你的情況是完全沒意思發展,當然不可勉強。

      刪除
    3. Bobo 講得岩 , 有些人是可以做好朋友 , 但不可以做愛人 , 因為一定
      要有愛情的感覺 , 舊愛當時問我她由早到晚都想起我 , 是不是愛我 ?
      我答她我連我的媽媽也不是時常想起 , 如果由早到晚都想起一個人 ,
      這就是愛情的感覺 , 所以一定是愛那個人 。

      刪除
    4. 我也認同,愛情裡報恩,感激的成份,少少還可以。

      你最後「要選和自己思想上毫無障礙的人當然會有,但要一個很疼惜自己的人更難上千倍。」對,可遇不可求,蜓身邊就有一個,感謝天,感謝地。。。

      刪除
  9. 蜓蜓預祝你916生日快樂!凌子卉送你【字字雙‧賀蜓子芳辰】,快去收禮物啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去看了,謝一粟真的很有心。

      刪除
  10. Ma Grand欣賞大家談情說愛...
    午安,蜓子.........

    回覆刪除
  11. 情,,,永遠令人著迷。

    回覆刪除
  12. 有情人終成眷屬 , 終能遇上 ...

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】