星期二, 9月 09, 2014

「歲月匆匆」



生日篇

43 則留言:

  1. 坦白講 , 一時係小美女 , 甜到入心 , 一時就係湖南小辣招 , 辣到難頂 , 哈哈 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,,,,,,,我真係幾難頂架設...........

      刪除
  2. 蜓的真情對話,,,感覺好真!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你喜歡...............

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. ,,,,,,原來QQ睇流眼!
      文章留下寫住..生日篇..昨天係咪蜓嘅生日呢?!但..唔會遲架呵?!
      咁..QQ說聲,,,蜓~Happy Birthday!

      刪除
    4. QQ , 好久不見 , 蜓子的生曰是 9 月 15 曰 。

      刪除
    5. Hi!Eddy,,,相信你嘅記事簿記滿哂都係女人嘅生日日子喇~~係咪?!哈哈!

      刪除
    6. 哈哈,QQ無得頂。。

      刪除
    7. 我通常將女人既生曰日子記低哂 , 吾使寫在記事簿架 , 哈哈 !

      刪除
  3. 不是用市井俚語~~剩女,不要用消極的字眼標籤自己!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自誤,,自嘲嘛,,,,怕咩....嘻嘻........

      刪除
  4. Blogger發神經!!!留第三次言才成功!!!嫌我留言唔啱聽???

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉...............谷歌成日都傻傻地架啦.............唔使理佢..我鍾意你留言就得了....

      刪除
    2. 谷歌傻傻地........請問我近期收不到電郵通知有留言.....何解 ? 我已check 過設定, 我沒有轉過任何野......

      (可惜肥仔失了蹤....否則他會幫到我.....嗚嗚...)

      刪除
    3. 我從來不看電郵,,,,,,

      刪除
  5. 時間是最公道的,過去了就是過去了,任何人都不可以回頭。一歲時有一歲的生活,十歲時有十歲的生活,三十歲時有三十歲的生活,與其緬懷孩童時的童真,倒不如把握好今天的一切,到了八十歲,仍為自己實實在在的存在、實實在在的生活而驕傲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然,,,,你說得對...........

      我喜歡品嚐過去歲月,,,更繼續未來無限的精彩.......................就像我文章最好一句........歲月是因經歷,也即是過去而懂得,,懂得以後的路該怎麼走才更驕傲...............

      刪除
  6. 過去已過去,最緊要現在活得好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道.....我記憶力超好,,,,,發生的事一定記得....記得只是為了讓自己往後更懂得生活................不讓自己好了傷疤忘了痛.........

      刪除
  7. 我就記性奇差,所以僅有的記憶力就只用來記快樂事.....。he.....以我的人生歷練,感覺最精彩的,還是三十以後的事。所以蜓子最美的人生階段現在才開始呢!要好好體味及品嘗啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 記性好,差都有它的好壞..........凡事..只是自己知道該怎麼去掌握去應對,怎麼令自己變得更優秀就可以了...

      刪除
  8. 想起少年十五二十時...
    以為過了二十歲就垂垂老矣...想起都感覺可笑!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對...有回憶,懷念,,是多麼的好....懷緬過去常陶醉.......

      刪除
  9. 剩女這名稱只是一些別有用心的男人故意用來眨低女性 , 就因為
    現今的好男人太小又不爭氣 , 好多女生才不願隨便嫁 , 有些心急
    怕人笑就找個 ' 弟弟 ' 拍拖結婚 , 結果好快分手或造成悲劇 , 所以
    女生若遇不上理想的男人 , 不如單身 , 總好過委屈自己 , 隨便嫁個
    衰男人 , 做父母好多都希望子女能長期陪伴自己 , 所以不嫁就做回
    他們的 ' 心肝寶貝 ' 好了 , 哈哈 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又唔使講到好似沒好男人甘,,,,自認身邊的都是優秀男,,,,,只是睇你自己點揀,,,

      因為永遠是相對於的..有衰男人,自有衰女人,,,,,,,,,,,,,,我從不擺垃圾在身邊..............

      刪除
    2. 好男人要有好多優點架 , 而家 d 男人好難做得到 ?!
      第一 : 放工要去街市幫老婆買菜買魚買肉 ;
      第二 : 回家要幫老婆煲湯煮飯 , 食完飯要洗碗拖地 ;
      第三 : 食完飯細心教仔女做功課 ;
      第四 : 早上要準備餐具擺抬 , 幫老婆手煮早餐 , 食完就帶仔女返學 ;
      第五 : 接仔女放學回家 ,
      第六 : 每日都要同仔女講故事 , 同仔女傾談分享仔女的事 ;
      第七 : 對太太尊重 , 愛太太 , 對太太的父母及家人關心 , 定期買禮物探望及飲茶 ;
      當然 , 有上述優點仲未算是好男人 , 因為好男人仲要讀書多 , 有內涵 , 有一份好工 ,
      賺的錢足夠一家生活 , 有自置物業 , 待人有禮 , 有善良的心 , 樂於助人 , 孝敬父母及
      外父外母 , 得閒俾錢佢地做家用 , 另外同太太要有聯名戶口 , 每月人工自動轉入戶口 ,
      由太太保存簿仔 , 每天限定自己使費例如每天一百元 , 不吸煙不飲酒不賭錢不攪女人 。
      其實好男人仲要每天有適量運動 , 保持身體健康 , 食得健康 , 樣子同身體要保持青春 ,
      出外要裝扮自己保持靚仔 , 令太太有面 , 每日要保持開開心心 , 一家人幸福快樂 !
      哈哈 , 以上講既有幾多男人可以做得到 ?

      刪除
    3. 吓,,這就是好男人?似男奴多D啵,男人只要品格好,有責任心,就OK了,況且男的一心應在外拚搏,女人應做後方,唔一定下下要男人完全做到,試問:自己女人又可否做到以上幾多點呢??夫妻是相向的,不然娶個太太回來黎做咩??

      刪除
    4. 當然,一個家是需要大家都同樣的付出,亦要睇那一方的事業較好而取得平衡。。如果一個日理萬機的丈夫,還要做那麼多的家頭細務,那證明這女人娶不過,也是衰女人。

      大家是各自的獨立個體,有自己的私人空間,誰也不是誰的奴隸,是愛侶。。。。。

      刪除
    5. Eddy~咁..請問你自己又係有幾好嘅男人呢???

      刪除
    6. 哈哈 , 我-定話自己係好男人啦 !
      其實我講既好男人既優點係我既一班女同事食完飯講既 ,
      佢地每曰食完飯都會坐在一起講老公既事 , 個個都罵自己老公係死佬 ,
      每日放工乜都吾做仲要同佢地換拖鞋奉茶 , 又吾幫手煮飯教仔女做功課 ,
      每月出既人工又吾會交俾老婆 , 有個女同事仲話自己要養夫活兒因為老公失業 ,
      雖然佢地係咁唱衰自己老公 , 到大食會就帶埋老公參加時就個個扮幸福 , 個頭就會
      挨哂老公既膊頭 , 哈哈 !

      刪除
  10. 任何事情都有正反兩面,任何經歷都有存在意義,痛可以成為預防針,樂可以是甜頭後的債,生命為靈的路才是主導。

    回覆刪除
    回覆
    1. 看著蜓子步步成長,演譯的角色越多,心就越寬敞,創造能力也越來越大,思維也更深邃。

      刪除
    2. 愛死你了.....講中哂我的心,,,,,,,,,,,

      也感謝你睇到我點滴的進步................蜓復可求!!!!!!!!!!!!

      刪除
  11. 蜓子何所思?蜓子何所憶?

    回覆刪除
    回覆
    1. 蜓什麼都思..什麼都憶...............無論好壞............

      刪除
  12. 歲月匆匆...
    每個人生命中總有幾位"良師益友"....
    Ma Grand回憶起來,仍然感恩,沒有她們鞭策,還真的如溫室內的花草呢!
    Ma認為活得健康快樂才是報答那些生命中的"良師"!


    回覆刪除
    回覆
    1. 看到你這一段留言,,蜓深感體會....真的多得這些「良師」.....

      刪除
  13. 隨意隨緣
    絕不強求
    享受過程
    莫問結果
    莫問因由

    回覆刪除
    回覆
    1. 說得好,命裡有時終須有,若是無時不強求,,,,,,,,,,,

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】