星期五, 4月 18, 2014

一曲「蜂從哪裡來? 」


  這相片是Peace拍的,謝謝,他說:小蜜蜂勤力喎;蜓自覺也蠻勤快的,又借來寫寫詩了,希望大家也喜歡~

27 則留言:

  1. 回覆
    1. 小蜓當然無得頂啦............

      刪除
    2. 絕對同意小蜓所言 , 就看小蜓在復活節假期仍出網誌與 blog 友分享 ,
      又好快回覆 blog 友 , 所以小蜓當然是無得頂啦 !
      除小蜓外 , Stella 都是無得頂架 , 哈哈 !

      刪除
  2. 小蜜蜂,嗡嗡嗡,清早起來勤做工。
    小蜻蜓,唔見影,日上三竿未瞓醒。

    回覆刪除
    回覆
    1. peace 啊。。。
      日上三竿未瞓醒嗰個係我呀。。。
      唔係佢囉囉囉。。。。。。

      刪除
    2. PEACE,,,咁好唱口,,,一早醒左啦....(比你嘈醒囉)哈哈........
      唉..爸爸,,你都顛倒黑白既.............

      刪除
    3. 嘩....枝仔為你平反你都話佢?

      刪除
    4. 呢啲咪叫做 ~ 衰女包 ~囉囉囉。。。

      刪除
  3. 蜓子梗係勤快啦,看寫網誌的頻密度就知啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢48小時就出一篇,我一早就服咗佢了.....

      刪除
    2. 哈哈...倆位都醒啵,...........我是一星期出5篇..........
      星期一...一早....
      星期二....中午..
      星期三....晚上....
      星期五....早上..
      星期六,,,,下午....
      如此類推,,幾天假期就會亂一些..............

      刪除
  4. http://www.youtube.com/watch?v=7k85cvdK4Kw&feature=share

    妳記得也好,最好妳忘掉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....聽說過了..謝謝...原唱好像是張惠妹..
      我清楚記得,,,,並不打算忘掉...............

      刪除
  5. 好個蜂從那裡來?
    Ma Grand昨午就與外子合力捕捉了一隻大蜂!
    看牠特大的身軀,心想:「被牠叮一下可慘囉!」

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩...那麼大膽,,我好怕...聽說給牠針一下會很痛,,,,,

      刪除
  6. 蜓子,記得和忘掉是徐志摩嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是..徐志摩的【偶然】
      我是天空裡的一片雲,
      偶爾投影在你的波心──
      你不必訝異,
      更無須歡喜──
      在轉瞬間消滅了蹤影。

      你我相逢在黑夜的海上,
      你有你的,我有我的,方向;
      你記得也好,最好你忘掉,
      在這交會時互放的光亮!   

      刪除
  7. 穿梭柳綠櫻紅中
    吻盡繁花千萬種
    風流本性如浪子
    香澤一親去無蹤

    回覆刪除
    回覆
    1. 動物天生本無性,
      風流如何數得清。
      閱盡繁花千萬種,
      傾誠自能點指兵。

      刪除
    2. 狅蜂與浪蝶
      自古皆是人
      本來無性事
      只方便舞文
      哈哈哈.......

      刪除
  8. ......唔知點讚,總之就襯得好啦!

    回覆刪除
  9. 掛住唱歌仔,唔記得鳴謝添....多謝蜓子給我的圖寫詩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 傻,,謝謝你才是..有好圖,,我先有好的靈感.題材........

      刪除
    2. 嚟嚟嚟。。。
      枝仔有大量鞋油無限供應架。。。

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】