星期二, 6月 17, 2014

臨江仙【柔情今亦古】


萬冊書經藴雅香,千篇詩卷盪柔腸。


網上圖片

20 則留言:

  1. 一進入蜓蜓香閨>>>就荷香撲鼻.........

    回覆刪除
    回覆
    1. 好好睇 , 美腿撩人 , 古色古香的插圖 , 好像回到古代的溫柔鄉 , 哈哈 !

      刪除
  2. 潑墨柔言舞筆書
    靈光閃耀突然來
    閉目詩首從何起
    思下揮灑掃千愁

    回覆刪除
    回覆
    1. 思下揮筆掃千愁
      書海無垠解我憂
      錦烎年華風月好
      蜓與素箋墨同遊

      刪除
    2. 剛柔巧遇風華采
      矯捷詩妙絕蓬萊
      頓悟敏銳意氣勢
      蜓子麗筆更華秀

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    4. 蜓子麗筆更華秀
      勤練書卷從沒夠
      詩海墨池常作泳
      靈潮不斷湧心頭

      刪除
  3. 踏進你家,充滿夏日色彩!
    好一句柔情今亦古!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝MA GRAND,,,,,,
      柔情今亦古就是這詞的重點,,,,,,,,,

      刪除
  4. 「跡浪天涯何懼苦」,咁不如去行山囉........

    回覆刪除
    回覆
    1. 你帶我行囉,不過行完我一係變燒豬,一係成個人散哂,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    2. 唔會嘅。。。
      有 peace 帶住你行。。。
      唔駛擔心咁多。。。

      刪除
    3. 蜓子跑步都得啦!行山應該冇問題,初初行易行d嘅路線囉!

      刪除
    4. 嘩,我呢D係慢跑架。
      不過我而家開始一放假就去打羽毛球或乒乓球。

      刪除
  5. 陶醉在古蘊詩詞歌賦裡,
    貫通古今,...
    蜓子的世界無限fun!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯,我不想鎖自己在一個狹小的空間,讓自己的靈感,思維盡量得到最好的發揮。

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】