星期二, 11月 12, 2013

「身痕」


34 則留言:

  1. 你巴閉.....................
    你天生麗質....................
    你後生....................
    你呢啲天生麗質我夠有咯...................
    不過係廿年前之嘛.................
    哈哈哈....................

    回覆刪除
  2. 晚上好,Ting Tze!
    Ma Grand最近也買了兩枝潤唇膏...
    Ting Tze天生麗質...

    回覆刪除
    回覆
    1. 早上好,,,,,,,,,,我連潤唇膏都沒用的,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    2. 你傻,,潤膚露點搽咀。

      刪除
  3. 身痕..... 我只諗到欠打!!=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會諗到 (出風冷) 囉...............
      唔識寫呢個字添添添...............

      刪除
  4. 如果你係水造,咁我就係.........油造 :P

    回覆刪除
  5. 《眾裡尋他》的欄目確是不錯,非常清晰。

    回覆刪除
  6. 身痕?等我收埋條滕條唔好畀蜓媽媽見到先!

    回覆刪除
  7. 蜓子是水造的....怪不得經常都喊....

    回覆刪除
    回覆
    1. 枝仔我係鐵造架喎................
      點解都成日喊架呢????????

      刪除
    2. PEACE。。。快點答。

      刪除
  8. 蜒子, 終於找到妳了, 初次拜訪, 妳好呀!
    雖說妳有護膚, 但, 也是得天獨厚了, 難得啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的到訪,,像失散好久一樣。。。。。。。

      刪除
  9. 午安,Ting Tze!
    連潤唇膏也不用,得天獨厚呀!

    回覆刪除
  10. 我太太洗澡後常常身痕,特別是冬天,真係要教教她用你的方法.

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】