星期三, 11月 13, 2013

「惜別秋顏」



秋的幽深裡,静静的,把盞斟酌,

楓樹下,倚牆獨飲寂寞,想一個人醉!!

30 則留言:

  1. 論節氣,已經踏入冬季了,當然了,在香港這南方城市,只能算是深秋而已,是我最喜愛的季節....

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻..所以我這是說香港的天氣啦.....................

      刪除
  2. 又做呀二..................
    係咪玩嘢呀呀呀..............

    回覆刪除
    回覆
    1. 係嘅!係嘅!應該係電腦嘅時間錯咗。你係13號,我係14號........

      刪除
    2. 以前舊blog的時候...............
      我電腦的時間一直都係錯架............
      正如你所講............
      點攪都攪唔返好..............
      唉...............
      祝你好運鳥鳥鳥....................

      刪除
    3. 唉..呢D係跟人架,,,,,,,,,,,哈哈..
      SORRY,SORRY.............倆位大人早晨....................

      刪除
    4. 一日最衰都係你呢隻 小蚊子.................
      peace 可~ ~ ~

      刪除
  3. 回覆
    1. 睇唔到「寒窗不枉過」喎?

      刪除
    2. 嘻嘻,,火姐姐..香港仲係深秋呢.............
      寒窗不枉過而家出左了........................

      刪除
  4. 又係阿四...........!
    唔好一個人醉呀,揾埋枝仔同蔚藍啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 醉,,,,當然不是搵我們, 而是心中所愛.....

      刪除
    2. 又係....亞女套醉拳好利害,
      要妳哋受傷就唔好,
      都係揾個心甘命抵俾佢打到變
      豬頭既人啦!!

      刪除
    3. 如果佢喺我身邊醉咗??????
      騎騎騎.............( 淫笑ing.................)

      刪除
    4. 仲笑!嘔到妳一身都係啦!

      刪除
    5. 咁就大家齊齊去沖涼.......仲浪漫.......呵呵呵呵

      刪除
    6. 嘩.............你地三條友仔,,,,,,,甘鬼合拍既,,,,,,,,,,好似編劇甘啵,,,,,,,,,,,,,,,,
      使唔使沖完又一起訓覺呢?????哈哈........

      刪除
    7. 要呀要呀!妳哋幾個快啲去訓啦!

      刪除
    8. 我都瞓得住呀...............
      我真係比佢嘔到一身一褲都係呀............
      你 ~ 哋 ~ 去瞓先啦...............
      我一陣沖完就入嚟架啦..............
      騎騎騎..........( 依然係淫笑 ing.............)

      刪除
  5. 秋涼了 , 過幾天天氣更冷 , 要保重身體啊 !

    回覆刪除
  6. 蜓蜓,早上好!好掛住妳.
    還沒熟習谷歌操著,出來探友,囷難重重,好多都失散了,因此少了探訪,好寂寞阿!
    妳找不到我?就在這裡:
    http://lingzihui.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. 一粟好,,,,,,,,,,,,
      是呀,,,你好像有幾個BLOG...搞不清該去那個...........

      刪除
  7. 午安,Ting Tze!
    能喝一杯,醉一回也好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早上好,,,,,,,,MA GRAND...........
      嗯..偶然醉醉倒不錯,,,,,,,,,,,,

      刪除
  8. 回覆
    1. 對,,,,,,,,,,,,,這天氣是比較令人感懷.................謝來訪.......

      刪除
  9. 秋天好呀,涼爽啲冇咁辛苦.

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】