星期一, 11月 18, 2013

臨江仙 【春宵】


任君獨賞紅妝,春宵柔情怒放。

32 則留言:

  1. 春宵一刻值千金,只因良夜不能留!
    懂得、欣賞呢份情懷相信越來越少了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得岩,而家D人自顧自己感受。

      刪除
  2. 回覆
    1. 春宵.....我今晚想食春卷做宵夜....餓!

      刪除
    2. 甘而家食左宵夜未呢?

      刪除
    3. 我又要食食食..................

      刪除
    4. 哈!最後乜鬼都冇食!
      枝仔要食?搵亞女啦!佢好叻架!

      刪除
    5. 叻同食有咩關係呢??

      刪除
    6. 咁係讚緊亞女妳煮嘢食叻,
      枝仔想食果時揾妳就得啦!哈!

      刪除
  3. 鬢雲飛渡春光室
    他朝呦呦繞膝

    回覆刪除
    回覆
    1. 青蛙仔..............
      美媚急 call 你呀呀呀.....................

      刪除
  4. 又學懂何謂臨江仙了.....。點解您咁叻既?hehe.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是叻,是我喜歡寫詩詞,所以才會。

      刪除
  5. 用詞誰及你/
    午安,蜓子好!

    回覆刪除
  6. 天賜良緣心情盪漾 , 情投意合鴛鴦成雙 ,
    春宵一刻心花怒放 , 含羞盼郎快到新房 。

    回覆刪除
  7. 小蜓蜓,晚上好~~~^_^

    回覆刪除
  8. 眼眸影成雙,
    荷塘得我倆。
    清風翻荷葉,
    羨煞小鴛鴦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 荷塘得我倆,
      一起把月賞。
      碧藕花溫馨,
      飄來紅蠟香。

      刪除
  9. 美人等君臨幸現在的港女港男可想不到這種浪漫心情呢! ...

    http://yani-cubicle.blogspot.hk

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】