星期二, 11月 26, 2013

【浴墨蘸藍】



一池墨香,文字半箋;讓蜓淡然寫盡紅塵俗事~~

45 則留言:

  1. 一池春水 , 詩詞滿腹 , 一切繁俗 , 淡然寫讀 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 墨香對春水,哈哈!弄墨玩水!實被亞媽打C!

      刪除
    2. 哈哈,,火姐姐好鬼搞野,笑死我,,,,,

      刪除
    3. Stella , 我吾中意墨香 , 所以換左春水 , 浪慢 d 嘛 , 哈哈 。

      刪除
  2. Be No.2 ....都好!....hehe...

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 蜓子抱抱翔流....會否有人呷醋....哈哈....

      刪除
    3. 哈哈..我呢D係禮貌,,如果甘都呷醋,,,那真的去CCCC囉.....

      刪除
    4. 邊個呷醋.............
      同我拉佢出嚟嚟嚟..................

      刪除
  3. 午安,Ting Tze!
    沐浴在書香裡,紅塵俗事與你何干?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,,MA GRAND,看了你這一句,我笑了。。。。

      刪除
  4. 喂!小姐!年紀輕輕,咪寫得咁滄桑下.....hehe....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估您又煩了...........。hahaha.....

      刪除
    2. 扮下嘛,得唔得先,,,,
      嘻嘻,,才沒呢。

      刪除
    3. 翔流你放心啦................
      我個女邊得咁多嘢嚟煩先得架架架????????

      刪除
  5. 嗨!
    心菊 , 心裏開出菊花嗎?

    回覆刪除
  6. 亞女..........
    唔好用綠色字啦..............
    睇得好辛苦啊啊啊..............

    回覆刪除
    回覆
    1. 今後要細佬整囉。。。。

      刪除
    2. 嘩..現在清楚晒.....睇得好舒服:)

      刪除
    3. 嘻嘻,,岩岩撞下又搞好左............

      刪除
    4. 好咯................
      唔駛搵細佬鳥鳥鳥......................

      刪除
  7. 同埋呢.................
    墨水我要嚟飲架..............
    唔會要嚟沖涼架..............
    哈哈哈...................

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知!枝仔妳仲用墨硯擦身㖭!

      刪除
    2. 咁不如加埋珍珠落去吖!

      刪除
    3. 墨硯擦身???????
      咦.....................
      核突.................
      我係用毛筆嚟擦身架................
      好似燒雞翼咁囉............
      哈哈哈...............
      冰震珍珠墨水???????
      正呀 !!!!!!!!!!!!
      一定可以打響招牌啫..............
      呵呵呵....................

      刪除
  8. 我今日未 refill 墨水........今日去食墨汁意粉先!冇墨水點回亞女妳啲post!

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢..我不喜歡墨汁意粉.....成口黑 :(

      刪除
    2. 我都係甘話,難睇,感覺也不好,

      刪除
    3. 哈哈!我都知......任何會影響儀容既食物,就算佢再好味,都唔會得到女士們既歡心!!

      刪除
    4. 講起墨汁意粉............
      我記得嗰次去韓國的時候.............
      有一晚宵夜.............
      隔離枱有4個韓國妹食緊一碗黑的物體...........
      嗰碗係乜我哋都唔知.............
      我只知嗰幾個韓國妹好靚女......嘻嘻...........
      同佢哋打咗個招呼...............
      比咗個親善的笑容佢哋..........
      跟住我哋幾個團友就研究嗰碗黑77的物體係乜東東............
      點知嗰4位靚女仲友善過我..............
      佢哋竟然成碗攞過嚟比我哋食.............
      我哋捥拒都無用.............
      哈哈...........多謝晒喎!!!!!!!!!!!
      佢哋教我用另一碟白色的物體加落去食.............
      白色的物體......一睇就知係鹽嚟架啦............
      但係團友話唔係.......佢話係糖...........
      我唔信..........
      跟住佢就落咗一匙落個碗黑77的物體入面.............
      然後同我講 ~ 都話係糖嚟架啦.............
      蠢蠢的枝仔竟然相信佢...............
      我咪落2匙去食囉..............
      哇哇哇............咸的 !!!!!!!!!!
      但係幾個韓國妹又望住我喎............
      我都唔好意思噴出嚟............
      夾硬吞落肚.................嗚嗚嗚.............
      跟住我咪鬧鬼個團友囉............
      因為我知道佢唔係玩我.............
      而係佢根本無味覺...........
      你食完都唔知係甜定係咸囉囉囉............
      所以到而家我都未知嗰碗黑77的物體係乜嚟架架架............
      又講咗一大輪嘢添..............
      sorry sorry ..............

      刪除
  9. 一池墨香,文字半箋;讓蜓淡然寫盡紅塵俗事~~
    十分顏色,網文千篇;使我豁達看透世態人生 ! !

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。
      一句留言,滿是誠意,讓我感覺到博中也有友誼。。

      刪除
    2. 十句留言............
      萬分誠懇............
      使我感覺到你倆的情義..................

      刪除
  10. 紅塵俗事不理也罷!
    最重要自得其樂呀!
    午安好,Ting Tze!

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 嘻嘻,,唔緊要,來看蜓就好了...............

      刪除
    2. 島先生................
      我個女寫的事並唔係個個都會明架.............
      哈哈哈...............

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】