星期五, 11月 15, 2013

「寒窗不枉過」


有說:知識改變命運;又有人說:讀書不是求分數

我只知道「閱讀書萬卷,下筆如神眷!」

19 則留言:

  1. 知識是會改變命運 , 但有知識亦會做歪事 , 函養與品德最為重要 。

    回覆刪除
  2. 睇書係一件樂事,有杯熱茶伴住就更加好!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 熱奶茶得唔得呀???????
      no?????????
      熱檸茶我都唔介意架喎喎喎..............

      刪除
    2. 咖啡傷胃呀呀呀......................

      刪除
    3. 得!飲乜都得,記得冲多杯俾我就得啦!

      刪除
    4. 我而家都去沖個涼先咁多位...............
      再見見見..........................

      刪除
  3. 政府講既嘢都信唔過架啦.

    回覆刪除
  4. 讀書,求學問,長知識,明道理,當然最好係搵到錢啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈............講出最重要的部分........

      刪除
  5. 讀書不是求分數?????
    返屋企問過媽媽先講啦.................
    就算唔比你食蕂條炆豬肉呀.................
    都一定要食菊花蒸肉餅囉囉囉..............

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】