星期六, 11月 23, 2013

豆豉鯪魚


40 則留言:

  1. 童年時也給魚刺梗在喉嚨不上不落好辛苦 , 媽媽說吞-舊飯或一啖香蕉便
    可將魚剌吞下 , 後來知道自己食魚時是太心急 , 而沒有用舌頭仔細去揀出魚剌 ,
    所以現在就算食三文魚刺身 , 班腩我也會吃得小心 , 因為有時都會有魚刺魚骨未清既 !
    豆豉鯪魚我也喜歡吃 , 不過不宜多吃因為有防腐劑對身體冇益 。

    回覆刪除
  2. 豆鼓鯪魚當然好味!
    怕骨!可以食脘魚腩,細骨少,大骨都唔多!蒸到剛剛好的脘魚腩好滑好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉..............
      滑嘟嘟的感覺.............
      好核突啊啊啊.............

      刪除
  3. 豆鼓鯪魚配涼瓜一起炆煮又特別喎!
    未吃過,想像味道一定不錯!
    午安,Ting Tze!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,挺好吃的,晚上好,MA CEAND。

      刪除
  4. 吃豆豉眼睛變細是上一代迷信的說法,上一代人迷信以形補形,可能你媽媽誤信人言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意 Stella , 我就是喜歡吃豆豉但眼睛-點也不細 , 而且有神添 ,
      當然吃豆豉也不要吃太多 , 因為豆豉是醃製的 , 醃製食物都是不宜吃得太多 !

      刪除
    2. 蜓媽年華並未算老 , 這個年紀只是成熟有韻味 , 妳看女星鍾楚紅小姐 53 歲仍保持魅力 ,
      成熟有韻味 , 而且還被邀請拍廣告 , 出鏡頻頻 , 所以做人最重要是心境開朗 , 一家開心滿足最重要 。

      刪除
    3. 嘻嘻,,雖然迷信,但豆豉都本身不太有益,還是少食為妙。。

      刪除
    4. 蜓媽應該不是迷信,這是勸蜓不要吃太多之絕招,嚇唬蜓而已。

      刪除
    5. 嘻嘻,一栗說得對,,,,,,,

      刪除
  5. 食豆豉會眼細應該冇乜科學跟據,但罐頭真係唔好食太好.好多添加劑.

    回覆刪除
  6. > 豆豉鯪魚也是我所愛!
    > 怕魚骨,最好食沙鯭魚。
    > 食得豆豉多會變豆豉眼....唔知今日蜓子對眼如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 甘係眼仔碌碌啦,,因為媽媽講,眼仔碌碌,金銀滿屋。

      刪除
    2. EEEE....蜓子好多金銀乎?

      刪除
    3. 哈哈,,,就是沒有。所以期待。。。。

      刪除
    4. peace 啊...............
      罐頭乃上等人之食物也................
      唔多金銀係食唔倒罐頭架.............
      哈哈哈.................

      刪除
  7. woooo.......果然利害,不過四十八小時,又有新一篇,超勁!...

    回覆刪除
    回覆
    1. .....小姐!您這句真定假架?“一直到現在,蜓還是不知道此話是否當真?”.....當然真啦!所有細眉細眼,睇嘢唔清之仕,都皆因吃得豆豉太多之過.....。此乃通識也!知冇?

      刪除
    2. 早知當年我就唔食咁多豆豉啦啦啦..............

      刪除
    3. 翔流~寫文章真的難不到我。哈哈~我倒要問問,你的話當時真?
      爸爸。你曳呀。。。

      刪除
    4. 你爸爸我都不知幾乖呀.............
      真係吖吖吖..................

      刪除
  8. 這個是苦瓜豆豉鯪魚嗎? 苦中有醎應該好食噃! 炒油麥菜都好食架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是否,苦瓜來的,好吃的,炒油麥菜也好吃,

      刪除
  9. 回覆
    1. 而家成20幾蚊一罐。

      刪除
    2. 龍大俠,我去唔到你BLOG呀,,,,,,,,,,,

      刪除
    3. http://chunwinglung.blogspot.com 呢度我到而家仲係日日迷路呀.........

      刪除
    4. 迷路................
      好正常吖.................

      刪除
  10. 豆豉鯪魚,我認爲是中國罐頭之第一位。

    回覆刪除
  11. 豆豉鯪魚炒油麥菜好正,吃下這道菜,就會眼大大,精精靈靈,信不信由你?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,,,,,我吃過,所以現在眼睛算OK的。

      刪除
  12. 我也喜歡這個餸, delicious !

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】