星期五, 11月 29, 2013

調笑令 · 【羞怯】


詩意的秋天過去了,但願我永遠是你的四季~~

38 則留言:

  1. 秋後不怕羞怯,只怕算帳而已............hehe...........

    回覆刪除
  2. 冬來 ,
    冬來 ,
    冬來愛在心頭 ,
    不再尋花問柳 ,
    愛妹含羞嬌柔 ,
    害羞 ,
    害羞 ,
    女兒含羞如舊 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳的讚賞 , 這首詩已成為我的新網誌 。

      刪除
    2. 唉.你成日都係甘架,呢種行為唔好...............

      刪除
    3. 下次如果你移除留言的話..............
      唔該你移除咗你自己先啦..............

      刪除
  3. 回覆
    1. 哭呀,,,,,,,,,,,,,,岩岩去你到唔識留言呀,,搞到我係爸爸到話你呀..快D搞搞佢啦...因為你到留左言無位按送出呀,,,,,,

      刪除
  4. 午飯了,食咗未?小蜓蜓~~~

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 係我心中你都是第一的.........

      刪除
    2. 咳咳............
      第一唔係你老豆我咩咩咩???????

      刪除
    3. 咳咳..............
      肥仔呀..............
      你問吓你個女究竟有幾多個第一啦唔該..................

      刪除
  6. 不知何時秋轉了冬,
    好凍,好凍...翻箱倒櫳...唔喺會凍C喎!
    黃昏好,蜓子!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。是呀,這2天才感覺冬天到了。

      刪除
  7. 含羞乍現藏美態 半露仍隱嬌難埋

    回覆刪除
  8. 唔知點解?收到你的電郵:「最尾張向日葵花好靚,,,,,,,,,,,,」
    但到網誌又找不到???
    但看見顯示有垃圾,已隱藏,按看又冇得睇!!!

    回覆刪除
  9. 冬天其實都唔差,一年有四季好啲,唔駛咁悶.

    回覆刪除
  10. 調笑令 - 留情

    抽頭
    抽頭
    抽頭胡亂轉線
    交通規則不守
    咪話唔把情留
    留情
    留情
    白炸莫把分扣

    (哈哈....唔知你明唔明呢?)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,,我甘係明啦,,,,,,,,係講揸車的人..........

      刪除
    2. 開車亂抽頭亂切線...............
      抵扣分啦下話..............

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】